کد خبر: ۳۴۹۸۵۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۲۰ آبان ۱۳۹۴
مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:‌ بازی با گوام، دیگر یک بازی فوتبال نیست، بلکه مسائل سیاسی در آن دخیل است.

به گزارش پایگاه 598، افشین پیروانی در خصوص دیدار فردای تیم فوتبال کشورمان مقابل ترکمنستان گفت: بازی فردا رایگان است و با توجه به اینکه در روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود انتظار داریم تا هواداران به حمایت از تیم ملی بیایند. بازی فردا برای ما یک بازی مهم است و می‌خواهیم با روحیه خوب به گوام برویم. البته بازی با گوام دیگر یک بازی فوتبال نیست و همه چیز در آن قاطی شده و بیشتر یک مسئله سیاسی است. اما ما از آن بازی 3 امتیاز را می‌خواهیم.

وی ادامه داد: به نشانه اعتراض به کارشکنی مسئولان گوام روز قبل از بازی و در جلسه هماهنگی این جلسه را ترک می‌کنم. چرا که آنها بازی جوانمردانه را رعایت نکردند. از دو ماه پیش این مسائل به راه افتاد و این مسئله مشکل اصلی ماست اما امیدوارم فردا هواداران به استادیوم بیایند و از ما حمایت کنند چرا که همه ما یک تیم هستیم و پشتیبان همدیگریم.

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان درباره آخرین وضعیت سعید عزت‌اللهی و آندرانیک تیموریان برای گرفتن ویزای گوام اظهار داشت: آقای جواد ظریف وزیر امور خارجه فردی دوست‌داشتنی است که همه حتی فوتبالی‌ها هم او را دوست دارند و از او تقاضا داریم که کمک کند این مشکل حل شود. هر چند که ما سی و خورده‌ای ساعت تا گوام راه داریم که آندو شاید روز قبل از بازی یا روز بازی به گوام برسد.

وی افزود: البته آندرانیک کاپیتان تیم ملی است و حضورش می‌تواند به تیم ملی روحیه بدهد و ما هم تلاش می کنیم که این اتفاق بیفتد. من سال‌هاست که در ورزش و فوتبال هستم و تا به حال ندیده بودم که چنین اتفاق ناجوانمردانه‌ای بیفتد. ما تیم اول آسیا هستیم و این مسائل با ما انجام می‌شود. دیگر وای به حال تیم‌های پایین‌تر.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که گوامی‌ها می‌خواستند به ایران بیایند مقصر خودشان بودند چرا که 3 کشور تغییر دادند. ابتدا گفتند از طریق آمریکا اقدام می‌کنیم بعد گفتند از اروپا و سپس ژاپن را اعلام کردند. ما بازی جوانمردانه را رعایت می‌کنیم. به علت اینکه خودشان کشورها را تغییر دادند با مشکل روبرو شدند. آنها قصد داشتند تمامی نفرات خود را بیاورند و برای ویزا گرفتن تغییراتی را دادند.

وی در مورد اینکه آیا پرواز چارتر تیم ملی لغو شد، خاطرنشان کرد: بله پرواز چارتر کلا منتفی شد. بازی مقابل ترکمنستان را از ساعت 17 به 15 تبدیل کردیم که پس از آن مستقیم به فرودگاه برویم و با پرواز امارات ساعت 21 به  گوام سفر کنیم.

مدیر تیم ملی فوتبال در مورد انتقادهای حسن روشن یادآور شد: روشن و منصورخان (پورحیدری) در بانک تجارت مربی من بودند. توقع من از روشن این است که در وضعیت کنونی از تیم ملی حمایت کند. او بازیکن بزرگ و مربی شناخته شده‌ای است  و توقع داریم هم اکنون هر صحبتی انجام می‌دهد به نفع تیم ملی باشد. هر کسی هر حرفی می‌زند دلش می‌خواهد تیم ملی موفق باشد و به جام جهانی برود.

پیروانی یادآور شد: اگر ما به جام جهانی برویم همه خوشحال می‌شوند. به همین دلیل نیاز به حمایت داریم. هر کسی منتقد است رو در رو بحث‌های فنی خود را انجام دهد. سؤال در مورد شکست مقابل ترکمنستان و بازی ضعیف برابر عمان می‌کنیم. این مسائل فنی است و ما هم قبول می‌کنیم اما تیترهای غیرورزشی  که می‌زنند و به زندگی شخصی هر فرد ورود می‌کنند درست نیست و تقاضای ما از جامعه فوتبال این است که جلوی این مسائل بایستند.

وی در مورد اینکه آیا مشکلاتی که برای ویزای بازیکنان تیم ملی برای سفر به گوام به وجود آورده از سوی آمریکا بوده است،‌گفت: این سؤال شما سیاسی است و بهتر است دست اندرکاران این مسئله را جواب دهند اما آنچه که به عنوان یک ایرانی خواستارم این است که در تمام زمینه‌ها چه سیاسی، فرهنگی،‌اقتصادی و ورزشی اخلاق و احترام رعایت شود و بهترین اتفاقات برای ایران رخ بدهد و در آینده نزدیک ایران خوب و بزرگی داشته باشم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها