کد خبر: ۳۴۹۸۷۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۲۰ آبان ۱۳۹۴
سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس که محافل خبری و رسانه ای جهان از وی به عنوان معمار عملیات در عراق و سوریه علیه گروه های تروریستی نام می برند، بار دیگر در راس اخبار خبرگزاری ها و نشریات بین المللی قرار گرفت. این رسانه ها گزارش دادند که سردار سلیمانی پس از یک غیبت کوتاه بار دیگر به صحنه های نبرد بازگشته است.
به گزارش پایگاه 598، پایگاه خبری "فارن پالیسی" وابسته به واشنگتن پست در گزارش خود نوشت: تصاویر تازه ای از سردار قاسم سلیمانی در کنار نظامیان کتائب سید الشهدا منتشر شده است. 
 

 

بنابر این گزارش، این تصاویر در نزدیکی حرم حضرت زینب (س ) در دمشق انداخته شده است. در حالی که دیگر پایگاه های خبری محل عکس را در اطراف حلب عنوان کرده اند.

 

 
پایگاه خبری " ال فور سیریا" که مخالف دولت و مردم سوریه است به تازگی تصاویر جدید دیگری از سردار قاسم سلیمانی منتشر و ادعا کرده است که فرمانده نیروی سپاه قدس بر سر مزار یکی از افسران فقید خود در حلب قرار دارد.
 

 

به ادعای فارن پالسی، ماه گذشته دست کم ۲۹ نیروی نظامی ایرانی در درگیری های سوریه کشته(شهید) شده اند.

 

این مجله در ادامه افزود: اگر تصاویر دریافتی جدید باشند، همزمان با گزارش روز سه شنبه مبنی بر شکست محاصره داعش توسط ارتش سوریه در فرودگاه "کویرس" در حلب است؛ دستاوردی که بزرگترین موفقیت سوریه از آغاز بمباران های هوایی جنگنده های روسیه تاکنون است.
 
منبع: میزان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۵ - ۲۰ آبان ۱۳۹۴
۱۷
۰
سرئار همیشه زنده باشی
که دشمنان ال الله از خشم بترکند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۸ - ۲۰ آبان ۱۳۹۴
۵
۴
کورش گفته بود من هرگز ثم اسبم را روی خاک عربستان نمیگذارم ولی حالا چون ایران میخواهد رابطه داشته باشد هر سر افکندگی را از عربستان تحمل میکند این وهابی سلفیها از یهود بدترن
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۳۸ - ۲۳ آبان ۱۳۹۴
۳
۰
بی غیرتها و بی دین ها بدانند و ببینند که سردار ما با لباس شخصی پدر شما را در آورده پس بترسید از زمانی که سردار و دیگر مردان این سرزمین لباس رزم به تن کنند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۸ - ۲۳ آبان ۱۳۹۴
۴
۰
سگهای قلاده به دست اسرائیل بدانندماسردارسلیمانی های زیادی داریم.جانم فدای رهبر
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۲۳ آبان ۱۳۹۴
۳
۰
آخه کوروش به تو گفت
خاک عربستان و مکه حرم امن الهی است حالا یه مشت کثافت وهابی و ال سعود مزدور اونجا را گرفتن نمیشه هر حرفی را زد و انداخت گردن کوروش
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها