أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۹۹۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۲۱ آبان ۱۳۹۴
با نزدیک شدن به انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گمانه زنی ها در خصوص اینکه وزارت ورزش از چه کسی حمایت خواهد کرد شروع شده و اذهان عمومی تصور می کنند شخص مورد نظر وزارت اسدی نایب رییس فدراسیون فوتبال است.
به گزارش پایگاه 598، با نزدیک شدن به انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گمانه زنی ها در خصوص اینکه وزارت ورزش از چه کسی حمایت خواهد کرد شروع شده و اذهان عمومی تصور می کنند شخص مورد نظر وزارت اسدی نایب رییس فدراسیون فوتبال است.

در حالی که تنها به این دلیل که وزارت ورزش اسدی را به عنوان دبیرکل به فدراسیون فوتبال توصیه کرده، اغلب اهالی فوتبال تصور می کنند اسدی گزینه وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون فوتبال است، از یک منتبع موثق شنیدیم وزارت در انتخابات فدراسیون فوتبال قصد حمایت از اسدی را ندارد و وزیر ورزش برای فوتبال به یک رییس آرام تر که مدیریت بدون تنش را بلد باشد، فکر می کند.

هنوز نام این رییس مشخص نشده اما همین قدر بدانید اسدی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام نمی کند و وزارت ورزش فعلا در حال رایزنی و انتخاب یک گزینه از میان سه پیشنهاد است؛ یک پیشکسوت فوتبال که سابقه مربیگری هم دارد (احتمالا بیژن ذوالفقارنسب) یک مدیر فوتبالی که سالها در مناصب فوتبالی حضور داشته و یک چهره محبوب که احتمالا نامش علی دایی است!

علی کفاشیان، محمد دادکان، علی فتح الله زاده، مهدی تاج و اسلامیان به علاوه نامزد مورد نظر وزارت برای ریاست فدراسیون فوتبال رقابت می کنند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها