يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۰۳۳۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۲۴ آبان ۱۳۹۴
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در تمرینات تیم دیناموکیف اوکراین حضور یافت.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، امیر قلعه‌نویی که هفته گذشته به اوکراین سفر کرده بود، در تمرینات تیم فوتبال دیناموکیف اوکراین شرکت کرد و از نزدیک شاهد تمرینات این تیم بود.

سرمربی پیشین استقلال در ماه گذشته نیز به همراه علی فتح‌الله‌زاده و مهدی پرهام، مالک باشگاه نساجی مازندران در کیف حضور داشت تا دیدار دیناموکیف - چلسی در لیگ قهرمانان اروپا را تماشا کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها