کد خبر: ۳۵۰۷۸۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۲۶ آبان ۱۳۹۴
بالاخره بعد از حدود 2 سال کشمکش امروز امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه اختلاف قدیمی را کنار گذاشتند و با هم آشتی کردند.
به گزارش پایگاه 598، هر چند موضوع شکایت قلعه‌نویی و نکونام از هم کمی طولانی شده بود، اما از اول هم می‌شد حدس زد که قرار نیست در این پرونده هم اتفاق خاصی بیافتد و بالاخره مثل سایر شکایت‌های ورزشی این موضوع هم ختم به خیر شد.

صبح امروز امیر عرب از طرف امیر قلعه‌نویی و آرش برهانی از طرف جواد نکونام در یک اتفاق از قبل هماهنگ شده برای وساطت به دادگاه رفتند که البته این بار موفق شدند که سرمربی سابق استقلال را با کاپیتان تیم ملی آشتی دهند.  البته حیدری قاضی پرونده این دعوا هم نقش پررنگی در این اتفاق داشت.

امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام از دو فصل گذشته اختلافات عمیقی با هم داشتند که این موضوع به مصاحبه‌های تند علیه هم منجرشد. حالا باید دید در روزهایی که امیر قلعه‌نویی بیرون از فوتبال منتظر پیشنهادی از تیم‌های لیگ برتری است و جواد نکونام هم روزهای آخر فوتبال خود را در سایپا پشت سر می‌گذارد، آیا این دو نفر در آینده‌ای نزدیک با هم دوباره همکاری خواهند کرد یا نه؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها