کد خبر: ۳۵۱۱۱۰
زمان انتشار: ۰۸:۵۱     ۲۸ آبان ۱۳۹۴
عضو شورای شهر و رئیس ستاد عتبات عالیات استان اردبیل گفت: در روزهای اخیر کمک 500 میلیون تومانی اردبیلی‌ها به زائران اربعین حسینی و همچنین اهدای 200 تن مواد غذایی از سوی اهالی استان اردبیل انجام شده است.

به گزارش پایگاه 598، اسفندیار هوشیار شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای شهر اردبیل و به دنبال صدور مجوز پرداخت کمک نقدی 50 میلیون تومانی شورا و شهرداری برای ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات در اربعین حسینی اظهار کرد: وزارت کشور مسئولیت اعزام کاروان‌ها و زائران را به عتبات عالیات برای حضور در تجمع میلیونی اربعین حسینی بر عهده دارد.

وی گفت: در مرزها امنیت کامل برقرار است و از زائران خواسته شده با تهیه ویزا با خیال راحت سفر خودشان را تا نقطه صفر مرزی با وسایط نقلیه انجام دهند و در آن سوی مرزها تمهیدات لازم برای کمک به زائران فراهم آمده است.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان اردبیل با بیان اینکه برای استان اردبیل مسیر دیوانیه در ارائه خدمات به زائران به طول 120 کیلومتر در نظر گرفته شده است، افزود: ما روزانه در نوبت صبحانه، نهار و شام به بیش از 10 هزار نفر ارائه خدمات می‌کنیم.

هوشیار ادامه داد: با همراهی و تاکیدات مسئولان استانی کمک‌های جمع‌آوری شده به مرز شلمچه ارسال می‌شود تا در قالب ایستگاه‌ها و همچنین موکب عزاداری مایحتاج ضروری زائران به آنها پرداخت شود.

وی گفت: در روزهای اخیر اردبیلی‌ها 200 تن برنج، آرد و مواد غذایی مورد نیاز را تهیه و ارسال کردند و کمک 500 میلیون تومانی نقدی مردم نیز در این حرکت راهگشا خواهد بود.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان اردبیل عنوان کرد: شهرداری تهران به تنهایی تامین هزینه‌های 2 میلیون زائر ایرانی را که عازم عتبات عالیات هستند متقبل شده و ما نیز در قالب شورا و شهرداری به صورت مطلوب به این حرکت معنوی کمک می‌کنیم تا عنوان شهر حسینی و پایتخت حسینیت برازنده دیار عاشقان به مکتب امام حسین (ع) باشد که زائران آن حضرت را تنها نمی‌گذارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشیار در پایان سخنان خود یادآور شد: شورا و شهرداری علاوه بر کمک‌های نقدی و غیرنقدی یک دستگاه ماشین‌آلات آتش‌نشانی و برخی امکانات را نیز در این حرکت به کار گرفته که امیدواریم همه این فعالیت‌ها اسباب رضایت الهی را در انجام کیفی‌تر و مطلوب‌تر کارها در ارائه این خدمات شایسته‌تر فراهم بیاورد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها