کد خبر: ۳۵۱۲۹۱
زمان انتشار: ۱۵:۱۶     ۲۹ آبان ۱۳۹۴
سرمربی گسترش فولادتبریز می گوید ما از قبل حساسیت این بازی را پیش بینی کرده بودیم و به همین از سازمان لیگ تقاضا کرده بودیم در تعیین داور این بازی دقت فراوانی داشته باشند.
به گزارش پایگاه 598،  فراز کمالوند در رابطه با روز گذشته تیمش در مقابل استقلال خوزستان گفت: ماسفانه همانطور که پیش بینی می کردیم در بازی دیروز هم از قسمت داوری ضربه خوردیم، ما به دلیل اینکه پیش بینی این موضوع را می کردیم از سازمان لیگ خواهش کرده بویم و به آنها نامه زده بودیم که در انتخاب داور این بازی دقت کنند اما دوستان داوری را گذاشتند در یک ماه و نیم اخیر دو بار محروم شده است.
 
وی ادامه داد: آقای زرگر به دلیل نوع قضاوتش در بازی استقلال و راه آهن و تراکتور و ذوب آهن، دو بار محروم شد، وی در این بازی به دلیل اینکه پای بازیکن حریف روی توپ رفت و او خورد زمین بر علیه ما یک پنالتی اعلام کرد و با همان توپ ما بازی را باختیم. دربازی فصل قبل مان با همین تیم و در تبریز هم داور آن بازی آقای پیام حیدری یک پنالتی به نئفع ما و یک اخراج به ضرر حریف را نگرفت و در آن بازی هم ما نقره داغ شده بودیم.

کمالوند در ادامه گفت: نمی دانم چه اتفاقی قرار است بیفتد اما از سازمان لیگ می خواهیم حق را به حق دار بدهد، ما تنها تیمی هستیم که در این قسمت بیشترین ضربه را خوردیم، در دوازده بازی قبلی در شش بازی ما از داوری ضربه خوردیم، اتفاقات و مشکلاتی که بنابر اظهار کارشناسان کاملا اثبات شده است. همیشه هم سعی کردیم اعتراضی نکنیم و تصمیم ها را قبول کنیم، تاکنون کسی از روی نیمکت ما اخراج نشده و یا بازیکنی به قاضی میدان توهین نکرده است.
 
او در پایان گفت: فقط می توانم بگویم متاسفم که تیم هایی مانند گسترش فولاد که این همه هزینه می کنند و به صورت خصوصی اداره می شوند تا در خدمت ورزش و جوانان یک استان باشند در نهایت اینطور حق شان ناحق می شود.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها