کد خبر: ۳۵۱۳۴۵
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۳۰ آبان ۱۳۹۴
قائم مقام سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان در واکنش به مصاحبه‎های اعضای تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: شاهد توهین اعضای تیم بسکتبال نفت آبادان به نیروی انتظامی بودم.
به گزارش پایگاه 598، علی شریفیان امروز در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، درخصوص حواشی به وجود آمده پس از بازی دو تیم بسکتبال شهرداری گرگان و نفت آبادان و مصاحبه‎های پس از آن، اظهار کرد: درخصوص صحبت‎های آقای داوری که مدعی شدند تماشاگران آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند، باید بگویم که این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی ادامه داد: اتفاقا سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان برخورد فیزیکی را با عوامل اجرایی ما داشتند و این جدای از آن است که کادر فنی تیم بسکتبال نفت آبادان الفاظ رکیکی را برای عوامل اجرایی ما به کار بردند.

قائم مقام سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: نکته دیگری که در مصاحبه وی دیدم این بود که مدعی شدند موضوع با دخالت معاون فرماندار حل شد، در حالی که معاون فرماندار به هیچ عنوان در سالن حضور نداشت و من نمی‎دانم منظورشان از این حرف چه بوده است.

شریفیان تاکید کرد: به هر ترتیب آنها میهمان ما بودند و سعی کردیم موضوع حل شود و آنچه واقعیت است را ناظران تیم به گوش مدیران فدراسیون رسانده‎اند و اصل موضوع از سوی رئیس فدراسیون در مصاحبه‎ها شنیده‎ایم.

وی در پاسخ به این سوال که پس از درگیری‎ها آیا شما هم داخل رختکن رفته بودید، گفت: بله من در چند صحنه داخل رختکن رفتم و متاسفانه از طرف اعضای تیم نفت آبادان به نیروی انتظامی توهین شد و این امر در انتهای مصاحبه و در رختکن دیده شد.

قائم مقام سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان تصریح کرد: برخورد ناشایستی عوامل تیم نفت آبادان با عوامل نیروی انتظامی داشتند و به هیچ عنوان برخورد شایسته و ورزشی نبود و من خودم شاهد این بی‎احترامی‌ها بودم.

شریفیان درخصوص طرح موضوع در کمیته انضباطی، اضافه کرد: این موضوعی است که بر عهده فدراسیون بسکتبال است که باید گزارش ناظر بازی بررسی شود و به هر ترتیب ما معتقدیم مقصر این حواشی مشخص است و به واقع هر کسی که خطا کرده باید تنبیه شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها