کد خبر: ۳۵۲۲۱۱
زمان انتشار: ۰۹:۰۶     ۰۵ آذر ۱۳۹۴
مدیرکل حج و زیارت مازندران با اشاره به استقرار 5 موکب مازندرانی در عراق، گفت: ثبت‌نام زائران اربعین در سامانه سماح تا روز پنج‌شنبه پنجم آذر ماه امسال تمدید شد.
به گزارش پایگاه 598، حبیب‌الله ساداتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: ثبت‌نام زائران اربعین در سامانه سماح تا ساعت 16 روز پنج‌شنبه پنجم آذر ماه امسال تمدید شده است.

وی بیان کرد: همچنین زائرانی که در سامانه سماح ثبت‌نام کردند هرچه سریع‌تر جهت تکمیل پرونده به دفاتر کاروان‌ها مراجعه کنند تا کار صدور ویزا برای آنان انجام شود.

مدیرکل حج و زیارت مازندران با بیان اینکه در حال حاضر حدود 30 هزار ویزا برای زائران اربعین صادر شده است، افزود: از این تعداد 23 هزار ویزا مربوط به مازندران و 7 هزار ویزا مربوط به گلستان است.

ساداتی یادآور شد: کار صدور ویزا تا اطلاع ثانوی در استان ادامه دارد. همچنین تمام زائران می‌توانند جهت بیمه به سایت‌های بیمه مراجعه کنند حتی افرادی که مشرف شدند نیز می‌توانند نسبت به بیمه خود اقدام کنند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران اضافه کرد: تاکید ما این است زائران حتما نسبت به انجام بیمه اقدام کنند تا مشکلی را شاهد نباشیم.

ساداتی به استقرار پنج موکب مازندران در عراق اشاره کرد و افزود: از این تعداد یک موکب در کوت عراق و چهار موکب بین راه کربلا تا نجف مستقر است.

وی ادامه داد: افراد می‌توانند نذورات خود را برای پذیرایی از زائران اربعین به شماره حساب 8224/78 بانک سپه واریز کنند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران با تاکید بر همکاری زائران، خاطرنشان کرد: زائران هوشیاری لازم را داشته باشند و لباس گرم و قمقمه آب را همراه داشته باشند.

ساداتی در بخش دیگری از سخنان خود درباره آخرین وضعیت مفقودان مازندرانی فاجعه منا، گفت: از تعداد 6 تن مفقودان، تدفین سه تن آنان در مکه تایید شد و با رضایت خانواده انتقال پیکر صورت نمی‌گیرد.

وی اضافه کرد: مقرر شد برای شناسایی وضعیت سه تن دیگر، گذرنامه دو نفر از خانواده درجه یک را در اختیار کشور عربستان قرار دهیم تا با انجام آزمایش DNA وضعیت آنان مشخص شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها