کد خبر: ۳۵۳۸۵۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۱۶ آذر ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598، رسانه‌ها از پیشنهاد پرسپولیس برای جذب وحید طالب‌لو خبر داده‌اند. برانکو در ابتدای فصل هم خواهان این دروازه‌بان بود اما این روزها تزلزل سوشا در دروازه پرسپولیس و نیمکت‌نشینی طالب‌لو در استقلال این پیشنهاد را جدی‌تر کرده است.

طالب‌لو درباره این پیشنهاد و برنامه‌هایش با روزنامه همشهری صحبت کرده است که متن این گفتگو را در زیر می خوانید.

قرار است به پرسپولیس بروی؟

من الان فقط به موفقیت استقلال فکر می‌کنم و تا زمانی که احساس کنم برای این تیم تاثیرگذار هستم، ‌‌نهایت تلاشم را برای موفقیت استقلال انجام خواهم داد. در سال‌های گذشته هم پیشنهادهایی داشتم. پیش از آغاز فصل نیز با پیشنهادهایی روبه‌رو شدم اما در استقلال ماندم. در حال حاضر چیزی که تیم بیش از همه به آن نیاز دارد، آرامش است. فعلاً تا پایان نیم‌فصل چند بازی باقی‌مانده و در این شرایط تمرکزم روی کارهای تیم است.

 

می‌گویند اخیرا با پرسپولیسی‌ها مذاکره کردی؟

خیر؛ من پیشنهاد رسمی از پرسپولیس ندارم و هیچ‌کس از این تیم با من صحبت نکرده است؛ البته ابتدای فصل پیشنهاد رسمی داشتم که رد کردم.

 

در این سال‌ها چندبار از پرسپولیس پیشنهاد داشتی؟

اولین‌بار در سال ۲۰۰۶ بود که پرسپولیس به من پیشنهاد داد. آن زمان در اردوی تیم ملی در جام جهانی آلمان بودیم که آقای انصاری‌فرد مدیرعامل وقت پرسپولیس با من مذاکره کرد. بعد‌ها آقای حبیب کاشانی هم به من پیشنهاد داد که آن زمان هم در استقلال بودم. در زمان آقای رویانیان هم پیشنهاد داشتم که در شاهین بوشهر بازی می‌کردم اما آن پیشنهاد را هم رد کردم. آخرین پیشنهاد هم در ابتدای فصل بود که جواب منفی دادم. تا حالا ۴بار پیشنهاد پرسپولیس را رد کردم.

 

از نیمکت‌نشینی در استقلال ناراحت نیستی؟

هیچ بازیکنی نیست که از نیمکت‌نشینی ناراحت نباشد اما این دلیل نمی‌شود که در تیم اخلال ایجاد کرده و به آن انرژی منفی بدهم بلکه فقط سعی می‌کنم بهترین تمرینات را انجام دهم. اینکه بازی نمی‌کنم نظر کادر فنی است ولی مربیان استقلال، هم‌تیمی‌هایم و خبرنگارانی که به تمرین استقلال می‌آیند، شاهد هستند که چقدر خوب تمرین می‌کنم. من منتظر فرصت هستم و اگر بازی کنم مطمئن باشید بهتر از آن وحیدی می‌شوم که در اوج بود. عملکرد یک دروازه‌بان با یک یا دو بازی مشخص نمی‌شود؛ من نیاز دارم که چند بازی پشت سر هم انجام دهم تا مشخص شود چه عملکردی دارم. خیلی‌ها می‌گویند بیلان کاری تو در دو سال اخیر خوب نبوده است، اما آیا من در ۱۰ بازی پشت سرهم درون دروازه ایستاده‌ام که بدین شکل در مورد من قضاوت می‌شود؟ من یا ذخیره بودم یا اگر بازی کرده‌ام پشت سر هم نبوده است؛ در چنین شرایطی چطور می‌‌شود در مورد عملکرد من قضاوت کرد؟

 

برخی معتقدند امسال استقلال شانس اول قهرمانی است؛ نظر خودت چیست؟

وقتی الان صدرنشین هستیم یعنی اینکه شانس اول قهرمانی هستیم. ما امید به قهرمانی داریم اما کارمان بسیار سخت است چون با رقبای قدرتمندی روبه‌رو هستیم. باید با یکدلی و تلاش بیشتر در آینده نزدیک هم قهرمان جام حذفی شویم و هم لیگ بر‌تر. تیم ما پتانسیل این را دارد که حتی امسال در دو جام موفق باشد. ما در جام حذفی تا مرحله خوبی پیش رفتیم، به هر حال تیم قهرمان جام حذفی راهی جام قهرمانان می‌شود و ما متاسفانه نتوانستیم فصل پیش سهمیه آسیا را کسب کنیم و ان‌شاءالله در این فصل سهمیه آسیا را خواهیم گرفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها