کد خبر: ۳۵۴۳۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۱۸ آذر ۱۳۹۴
عیادت باطله/
قانون و حداقل عرف و احترام به دیگر قوا و همه مواردی از این دست را اگرچه هرگز نمی‌توان به کناری نهاد، لیکن در این مقال کنار می‌گذاریم و خطاب به دولت اعتدال که برادر جناب روحانی را روانه دیدار فتنه‌گران می‌کند بی‌تعارف عرض می‌کنیم: چه چیزی را می‌خواهید ثابت کنید؟!
به گزارش پایگاه 598، قانون و حداقل عرف و احترام به دیگر قوا و همه مواردی از این دست را اگرچه هرگز نمی‌توان به کناری نهاد، لیکن در این مقال کنار می‌گذاریم و خطاب به دولت اعتدال که برادر جناب روحانی را روانه دیدار فتنه‌گران می‌کند بی‌تعارف عرض می‌کنیم: چه چیزی را می‌خواهید ثابت کنید؟!

نقطه سر خط. دولتی که بخواهد اینگونه به دوست و دشمن پیغام دهد که ما با دروغگویان بزرگ انتخابات 40 میلیونی 88 هم هستیم و هوای فتنه و فتنه‌گر را هم داریم، تنها چیزی که نمی‌خواهد مخالف و منتقد است، چراکه نشست و برخاست با کسانی که رأی 40 میلیونی ملت را به هیچ گرفتند، فی‌الواقع به هیچ گرفتن خود است و لگد به مشروعیت دولت برآمده از همان انتخابات، با همان سازوکار!

گمانم نشست و برخاست دست‌اندرکاران دولت با سران فتنه زمینه‌ساز تحریم، مشخص می‌کند چه کسانی کاسبان تحریمند!


من البته یارایم هست این یادداشت را پیچ و تابی بدهم اما با نصیحتی به پایان می‌برمش. دهن‌کجی به رأی مردم، به قانون، به انتخابات، به حق‌الناس و... وظیفه آن قوه‌ای نیست که باید مشکلات مردم را حل کند. 3 ماه مانده به انتخابات مجلس، با کسانی که به صندوق رأی مردم لگد زدند دیدار می‌کنید که چه بشود؟


بگذریم! با توجه به نتیجه آن انتخابات، به عیادت «آرای باطله» می‌رفتید بهتر بود!


حسین قدیانی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ایمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۹ - ۱۸ آذر ۱۳۹۴
۱
۱
جای بسی تاسف ، خدا آخر عاقبت همه را بخیر کند .
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۱۸:۵۱ - ۱۸ آذر ۱۳۹۴
۲
۰
ايا از روز اول نمي دانستيد روحاني چه كاره است ؟ روحاني براي اجراي خواسته هاي رفسنجاني أمده است و دارد ان كاري را ميكند كه او ميخواهد ، البته روحاني براي انجام كار ديگري هم امد كه انجامش داد و كاري كه قبلا در سعداباد نامه كاره گذاشته بود تمام كرد و انهم گل گرفتن در صنعت اتمي و نيروگاههاي ايران بود ، وگرنه تا امروز يك كاري به من بگوئيد كه براي بهبود وضع مردم و كشور انجام داده ، قربونش برم ارزش پول ملي را به ارزش كاغد توالت رسانده و دلار را به نزديك چهار هزار تومان رسانده و در اينده پنج هزار تومان هم خواهد شد ، من از روز اول به روحاني شك داشتم و هر روز هم اين شك قويتر و قويتر ميشود ، يك خاتمي مؤذي تر
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۸ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴
درست میفرمایید از ماست که برماست
جدیدترین اخبار پربازدید ها