کد خبر: ۳۵۴۳۳۰
زمان انتشار: ۱۸:۵۹     ۱۸ آذر ۱۳۹۴
جمعی از فعالان اجتماعی و اصحاب رسانه با انتشار نامه ای خطاب به نیکلاس مادورو، رئیس جمهور این کشور همبستگی خود را با انقلاب بولیواری اعلام کردند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، در پی اعلام نتایج انتخابات پارلمانی ونزوئلا که با پیروزی غربگرایان و ناکامی حزب سوسیالیست ونزوئلا همراه بود، جمعی از فعالان اجتماعی و اصحاب رسانه با انتشار نامه ای خطاب به نیکلاس مادورو، رئیس جمهور این کشور همبستگی خود را با انقلاب بولیواری اعلام کردند.

متن ترجمه شده این نامه به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

ریاست محترم جمهور ونزوئلا
جناب آقای نیکلاس مادورو موروس

با سلام و تحیت

پیش از هر چیز، اجازه دهید برگزاری شایستهٔ انتخابات مجمع ملی قانون‌گذاری ونزوئلا را به جنابعالی، همکارانتان در دولت، و به ملت شریف ونزوئلا تبریک عرض کنیم.

روند برگزاری این انتخابات، گواه درستکاری و پاکدامنی و امانتداری انقلابیون ونزوئلایی، و سند پایبندی‌شان به اصول مردم‌سالاری بود. یاران وفادار فرمانده چاوز بار دیگر ثابت کردند در برابر مخالفانی که با توسل به دروغ و اتهام و افترا تلاش می‌کنند قدرت را به هر ترتیب که شده در دست گیرند، سلاحی جز شرافت و صداقت، و البته کوشش بی‌دریغ در راه تأمین منافع تودهٔ مردم ندارند.

جناب آقای رئیس‌جمهور،

هرچند ما نیز همچون تمام عدالت‌خواهان جهان ترجیح می‌دادیم نتیجهٔ دیگری در پایان شمارش آرا رقم بخورد، رجاء واثق داریم پیروزی‌های بزرگی تحت رهبری جنابعالی برای جنبش انقلابی ونزوئلا در راه است.

تا زمانی که امپریالیسم جهانخوار وجود دارد، تا زمانی که عفریت سرمایه‌داری مسبب فقر و گرسنگی و تبعیض و آوارگی در جهان ماست، مبارزه برای عدالت و استقلال و آزادی نیز ادامه خواهد داشت.

در این مبارزه، ما نیز همانند گذشته در کنار شما خواهیم بود.

ما از معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، آموخته‌ایم که انقلابیون راستین را با انفعال و نومیدی میانه‌ای نیست. از همین روست که با نوشتن این نامه خطاب به جنابعالی، ضمن تجدید میثاق با آرمان والای بنیانگذار جمهوری اسلامی مبنی بر «تشکیل حزب مستضعفین»، بار دیگر به تأسی از رهبر فرزانهٔ انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای، همبستگی خود با انقلاب بولیواری را ابراز، و تأکید می‌کنیم دوشادوش خواهران و برادران عدالت‌خواهمان در ونزوئلا، تا آخرین نفر، تا آخرین نفس، به رزم بی‌امان خود با مظاهر زر و زور و تزویر ادامه خواهیم داد.

باشد که صفوف ما «منتظران طلوع خورشید عدالت» در سراسر جهان روزبه‌روز متحدتر و رزمنده‌تر شود.

جمعی از فعالان اجتماعی و اصحاب رسانه در ایران

آذرماه ۱۳۹۴ خورشیدی
دسامبر ۲۰۱۵ میلادی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
ROMANIA
۱۲:۰۱ - ۱۹ آذر ۱۳۹۴
۴
۱
هنوز هم در بعضی محافل از کلمه ماسونی " معمار کبیر " به غلط در مورد امام (ره) استفاده میشود !!! حضرت امام بنیانگذار انقلاب اسلامی و تعالیم الهی آن است .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۴ - ۲۰ آذر ۱۳۹۴
حضرت امام بنيانگذار جمهوري اسلامي هستند. انقلاب اسلامي از بعثت حضرت ختمي مرتبت آغاز شده و تا ظهور حضرت بقية الله ادامه خواهد يافت.

جالبه كه در اين متن تنها چيزي كه نظر شما را جلب كرده همين دو كلمه است. به نظرم ايجاد رشته معماري و شهرسازي هم از جمله دسيسه‌هاي «ماسون‌ها» باشد!
ناشناس
ROMANIA
۲۰:۴۱ - ۲۰ آذر ۱۳۹۴
ناشناس 13:54 ، من نظرم را در رابطه با این واژه نوشتم حالا اگر حال شما بد شده در درونت علت اش را جستجو کن ، ایکاش تفاوت معیارهای انقلاب اسلامی و راهی که حضرت امام (ره) در کلام و عمل برای آن ترسیم نمودند را با چیزی که الان بنام جمهوری اسلامی موجود است را میشناختی ، شاید ذهنت اجازه ابراز نظر بهتری به شما میداد ، شما خوش باش که جمعی از دانشجویان چشم بر واقعیت پیرامون خود بسته اند و به بیرون خیره شده اند ، شما هم یکی مثل آنها ، در ضمن در مورد شهر سازیث که قلم فرسایی کردی ، من میتوانم به شما در عرض سه سوت ثابت کنم اساس معماری ما در حاضر مغایر با ارزشهای انقلابی و دینی ماست ؛نه حریمها و اخلاقیات در معماری ما رعایت نمیشود حالا اگر معماری ما ماسونی نشده شما دلت را خوش کن و هر چی دوست داری اسمش را بگو اما اگر مرد هستی یک سر بیا ترمینال خاوران و به نرده های این ترمینال به چشم بصیرت نگاه کن تا بفهمی که نه در کلام بلکه در عمل ماسونها نزدیکتر از آن چیزی هستند که امثال تو فکری میکنید !!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۹ - ۲۱ آذر ۱۳۹۴
چيزي كه «الان به نام جمهوري اسلامي موجود است» تحت زعامت فرزند فاطمه (س) امام خامنه‌اي زمينه ساز ظهور حضرت صاحب الامر خواهد بود ان‌شاءالله.

شما اگر از جمهوري اسلامي فعلي دل كنده‌اي و مثل سبزهاي فتنه‌گر مي‌خواهي خط جدايي جمهوري اسلامي فعلي از راه امام را القا كني، علتش را در خودت جستجو كن.

زنده باد انقلاب اسلامي
زنده باد انقلاب بوليواري
زنده باد وحدت مستضعفان عالم
ناشناس
ROMANIA
۲۱:۳۵ - ۲۱ آذر ۱۳۹۴
یعنی امثال تو فقط تهمت میزنند چیزی بنام تفکر در وجو شماها نیست ، انتقاد از یک اشتباه را ببین به کجا کشانده ایی ، من را با کنایه ضد انقلاب و سبز هم خطاب میکنی ، بدون اینکه نه سن من را بدانی و نه هویت و نه وضعیتم را ... ، اگر مشگلی هست الان دقیقابخاطر وجود امثال تویی که عوض اطاعت از فرزند زهرا سلام اله علیها و نایب اش حضرت اقا ، ساز خود را کوک کرده اید و اگر هر کسی خلاف سخن شما انتقادی داشته باشد تهمت اولین چاشنی آن است ، ان زمانی که استاد پور ازغدی در این رابطه در تربیون نماز جمعه سخن میگفت امثال تو کجا بودی بفهمی معنی سخنان این چنینی یعنی چه ، بهر صورت برای امثال تو متاسفم ، تو را با بضاعت اندک شعورت تنها میگذارم تا در روز رستاخیز وقتی با هم مواجه شدیم خداوند تعین تکلیف کند ، اگر میدانستم که اینقدر بی ادب و بی ظرفیت هستی که انتقاد از یک سخن را به سبز بودن و این قبیل چیزها که بیشتر در شان رفتار خودت است ربط میدهی اصلا پاسخت را نمیدادم تا در جهل معلق خود بمانی ! خوش باش و هزاران پاسخ و تهمت و افترا بنویس تا روز رستاخیز بر بار خود مسئول باشی !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۹ - ۲۳ آذر ۱۳۹۴
چقدر مؤدب، چقدر منطقي، چقدر متين!

به‌به، حظ كردم.

راستي شما خارج از كشور تشريف داريد؟ هوا اون‌طرف‌ها خنكه يا گرمه؟
جدیدترین اخبار پربازدید ها