کد خبر: ۳۵۵۰۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۲۵ آذر ۱۳۹۴
روز شنبه دیدار دیگری نیز برگزار شد و چارلتون به همراه مهاجم ایرانی خود مقابل تیم لیدز حاضر شد. حضور 81 دقیقه‌ای رضا قوچان‌نژاد نیز نتوانست مانع از تساوی بدون گل تیمش شود و پس چارلتون نیز تنها یک امتیاز توانست به دست بیاورد و در رده بیست و یکم جدول رده‌بندی دسته اول انگلیس (چمپیون شیپ) قرار بگیرد. البته گوچی در این بازی از داور مسابقه یک کارت زرد نیز دریافت کرد.
به گزارش پایگاه 598، در دو، سه روز گذشته شش تیمی که بازیکنان ایرانی را در اختیار دارند به میدان رفتند اما در کمال ناباوری هیچکدام از آنها در بازی‌های خود به پیروزی نرسیدند. روز شنبه ابتدا پانیونیوس و کریم انصاری فرد در مقابل آ ا ک آتن قرار گرفتند. آنها در این بازی که مهاجم ایرانی خود را نود دقیقه در میدان داشتند، نتوانستند به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک دست پیدا کنند، بنابراین 23 امتیازی شدند و در همان رده سوم جدول رده‌بندی لیگ یونان قرار گرفتند.

روز شنبه دیدار دیگری نیز برگزار شد و چارلتون به همراه مهاجم ایرانی خود مقابل تیم لیدز حاضر شد. حضور 81 دقیقه‌ای رضا قوچان‌نژاد نیز نتوانست مانع از تساوی بدون گل تیمش شود و پس چارلتون نیز تنها یک امتیاز توانست به دست بیاورد و در رده بیست و یکم جدول رده‌بندی دسته اول انگلیس (چمپیون شیپ) قرار بگیرد. البته گوچی در این بازی از داور مسابقه یک کارت زرد نیز دریافت کرد.

اما روز یکشنبه بازی‌های زیادی برگزار شد که تمام آنها منجر به باخت بازیکنان ایرانی شد. در اولین دیدار این روز آلکمار به همراه علیرضا جهانبخش قدم به میدان گذاشت اما شکست 2- یک در برابر زوله نتیجه نهایی دیداری بود که وینگر ایرانی آلکمار نود دقیقه در آن به میدان رفت؛ بازیکنی که البته یک کارت زرد نیز در طول بازی دریافت کرد. علیرضا جهانبخش در شرایطی در ترکیب اصلی آلکمار به میدان رفت که بسیاری از رسانه‌های هلندی از نیمکت‌نشینی او خبر دادند اما ون دن بروم سرمربی آلکمار بار دیگر به توانایی‌های ستاره ایرانی‌اش اعتماد کرد به این امید که بتواند با این بازیکن تیمش را از شرایط بحرانی خارج کند اما حضور 90 دقیقه‌ای جهانبخش هم کمکی به آلکمار نکرد تا آنها با نتیجه 2ـ یک به میزبان آبی پوش خود ببازند. البته نمایشی که جهانبخش ارائه داد، چندان هم بد نبود گرچه مشکلات روحی روانی این اجازه را به او و هم تیمی‌هایش نداد تا بعد از مدت‌ها طعم برد را بچشند. آلکمار پس از این شکست 18 امتیازی ماند و به رتبه یازدهم جدول رده‌بندی لیگ هلند سقوط کرد.

آلکمار در شرایطی به زوله باخت که ون دن بروم سرمربی تحت فشار این تیم به دلیل محرومیت از روی سکوهای ورزشگاه شاهد شکست بازیکنانش بود. این مربی که از محبوبیت خاصی نزد طرفداران آلکمار برخوردار است، مسلما با ادامه این روند نمی‌تواند زیاد به حفظ جایگاهش روی صندلی رهبری این تیم امیدوار باشد. بخصوص که آلکمار در سال‌های گذشته همواره یک پای قهرمانی و کسب سهمیه حضور در رقابت‌های اروپایی بوده است.

در بازی دوم روز یکشنبه ناکامی دیگری رقم خورد و احسان حاجی صفی که از ابتدا تا انتهای دیدار فرانکفورت و لایپزیک در زمین حاضر بود نتوانست مانع از شکست 3- یک تیمش در مقابل صدرنشین لیگ شود. آنها با این شکست نتوانستند از 22 امتیاز فراتر بروند و به رتبه دوازدهم جدول سقوط کردند.

سه بازی نیز در این روز در لیگ قطر برگزار شد و العربی البته بدون اشکان دژاگه مقابل السیلیه قرار گرفت. آنها که ستاره ایرانی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند، نتوانستند در این بازی نتیجه‌ای بهتر از شکست 2- صفر به دست بیاورند تا با 23 امتیاز در همان رده چهارم جدول بمانند.

دو بازی دیگر روز یکشنبه نیز همزمان آغاز شد. الغزافه که مسعود شجاعی را به‌طور کامل در میدان داشت نتوانست مقابل حریف پایین جدولی خود موفق شود و با نتیجه 2- صفر بازی را به حریف واگذار کرد. الغرافه با این شکست نتوانست از امتیاز 15 بالاتر برود و به رده سیزدهم لیگ ستارگان قطر سقوط کرد.

در آخرین بازی نیز ام‌الصلال که امید زیادی به حضور در بین چهار تیم صدر جدول داشت مقابل الخریطیات قرار گرفت. آنها در حالی که نود دقیقه کاپیتان تیم ملی ایران را نیز در میدان داشتند در نهایت شکست سنگینی را متحمل شدند و 3- صفر بازی خود را به این تیم واگذار کردند. ‌ام‌الصلال با همان 21 امتیازی که از قبل داشت در رده ششم جدول جا خوش کرد.

عزت‌اللهی، آزمون و حقیقی در تعطیلات نیم‌فصل لیگ روسیه به سر می‌برند و پورعلی گنجی و مهرداد بیت آشور نیز بازی‌های فصل خود را به پایان رساندند.
آخرین نکته در این باره که البته قابل توجه نیز هست احتمال بالای حضور دروازه‌بان اول تیم ملی ایران در تیمی غیر از روبین کازان است. علیرضا حقیقی به احتمال زیاد در ژانویه روسیه را به مقصد اسپانیا و یا انگلیس ترک خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها