کد خبر: ۳۵۵۷۸۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۲۹ آذر ۱۳۹۴
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خطاب به سکانداران سیاست خارجی کشور گفت: قیمت نفت را با کمک آل‌سعود به 30 دلار رسانده‌اند، اما شما همچنان به برجام و لغو PMD دل خوش کرده‌اید.
به گزارش پایگاه 598، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خطاب به سکانداران سیاست خارجی کشور گفت: قیمت نفت را با کمک آل‌سعود به 30 دلار رسانده‌اند، اما شما همچنان به برجام و لغو PMD دل خوش کرده‌اید.

مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه 29 آذر در تذکری شفاهی در صحن علنی خطاب به نایب‌رئیس مجلس و رئیس جمهور گفت: اگر همین امروز هم لایحه برنامه ششم توسعه به مجلس ارائه شود ما تا ابتدای سال 95 نخواهیم توانست آن را تصویب کنیم زیرا ابتدا باید برنامه تصویب شود سپس بودجه سال 95 بررسی شود و ما تا پایان سال فرصت کافی نخواهیم داشت.

وی اظهار داشت: به نظر من عمدی در کار است که برنامه اداره کشور توسط این مجلس تصویب نشود.

کوچک‌زاده در ادامه تذکر شفاهی خود با ابراز تأسف برای سکانداران سیاست خارجی کشور، گفت: قیمت نفت را با کمک سگ دست آموز خود یعنی دولت آل صهیون - آل سعود به 30 دلار رساندند بعد شما دل خوش کرده‌اید به برجام و لغو PMD.

وی با تأکید بر اینکه عربستان بدون اجازه غرب کاری نمی‌کند و قیمت 30 دلاری هر بشکه نفت به دستور غرب تثبیت شده است خاطرنشان کرد: این کار برای به زانو درآوردن مردم ایران است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه اخیر کنگره آمریکا مبنی بر محدودیت تردد اتباع ایران به این کشور که امروز رئیس‌جمهور آمریکا آن را تأیید کرد آن را خلاف برجام برشمرد و با تأکید بر اینکه از این برجام چرخ زندگی مردم نخواهد چرخید، گفت: آقای روحانی! جلوی این کار را بگیرید.

منبع: فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها