کد خبر: ۳۵۶۲۵۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۰۲ دی ۱۳۹۴
دومین شکست دو گله امیر برابر استقلال در حالی رقم خورد که بازیکنان موردعلاقه اش به او و تیمش نیش زدند.
به گزارش پایگاه 598، امیر قلعه نویی تا به این جای فصل سه بار مقابل تیم سابقش با تیم های مختلف قرار گرفته که ماحصل آن دو شکست و یک تساوی بود. شکست اول در بازی هفته دوم استقلال – ملوان بود جایی که امیر روی نیمکت انزلی چی ها ننشست اما تیمش در آزادی با نتیجه 2-0 به آبی ها باخت که در آن بازی امید ابراهیمی با دو گل دیدنی که به ثمررساند اولین خودی لقب گرفت که به مربی سابقش نیش زد.

امید ابراهیمی را وقتی یک جوان بیست، بیست و یک ساله بود امیر از لیگ دسته اول کشف کرد و با خود به اصفهان برد تا در جمع ستاره های پرشمار سپاهان به مرد همه کاره میانه میدان قهرمان لیگ تبدیل شود. قلعه نویی که می دانست چه الماس نتراشیده ای پیدا کرده در اصفهان به قدری پای پدیده جوان خود ایستاد و از او در کنار هافبک هایی همچون نویدکیا و جان واریو سود برد که امید ظرف مدت کوتاه به یکی از بازیکنان کلیدی زردپوشان تبدیل شد که هر گاه در زمین حاضر نبود جای خالی اش احساس می شد. البته ابراهیمی هم با اعتماد به نفس بالا از این فرصت طلایی سود برد و توانست ظرف مدت سه سال به تیم ملی هم برسد اما هر چه بود امید در دل قلعه نویی جای گرفت تا به هر تیمی که رفت نام این بازیکن را در صدر فهرست خریدهایش بگذارد و در نهایت فصل پیش امید را از چنگ سپاهانی ها ربوده و به استقلال بیاورد. گرچه این همکاری دوباره چندان برای دو طرف خوب پیش نرفت اما با این حال قلعه نویی به خاطر امید ابراهیمی قید بازیکنی مثل آندو را زد تا ثابت کند چه علاقه ای به امید دارد. بازیکنی که در هفته دوم لیگ دو بار دروازه شاگردان قلعه نویی در ملوان را باز کرد تا زمینه کنار رفتن زودهنگام او از قوی سپید را فراهم کند.

اما دومین بازیکنی که با دوگانه خود به این مربی نیش زد کسی نبود جزء سجاد شهباززاده. مهاجمی که قلعه نویی همواره از او به عنوان یکی از کامل ترین بازیکنان فوتبال ایران نام می برد و اعتقاد  داشت باید پیراهن تیم ملی را برتن کند. سجاد هم بعد از درخشش در سایپا با تیزهوشی قلعه نویی فصل قبل پیراهن استقلال را برتن کرد و بیشترین گل را هم برای امیر به ثمررساند اما افت او در مقطعی از فصل تمام برنامه های قلعه نویی را نقش برآب کرد تا اولین همکاری چندان خوشایند نباشد. سجاد در مصاف دیروز از دو موقعیت نه چندان خوب دو گل ساخت تا دومین بازیکنی دوست داشتنی امیر قلعه نویی باشد که زمینه را برای ناکامی اش فراهم کرده است.چه بسا اگر امیر دیروز در ترکیب تراکتور بازیکنی مثل سجاد را در خط حمله اش داشت بدون این که دغدغه ای داشته باشد الان جشن صعود به فینال را تجربه می کرد نه انتقادات و شعارهای تلخ طرفداران تبریزی که به نظر می رسد به این زودی ها هم تمام شدنی نیست!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها