کد خبر: ۳۵۷۲۶
زمان انتشار: ۱۸:۴۰     ۲۸ دی ۱۳۹۰
عکس گلشیفته فراهانی در مجله مادام لافیگارو یکبار دیگر سبب شد تا نام او در رسانه های کشور بر سر زبان ها بیفتد و این مساله واکنش فهیمه رحیمیان،مادر وی را به همراه داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران رحیمیان در این باره اظهار داشت: در حال حاضر دخترم در هند به سر می برد و حالی مطلوب دارد وبنده که مادر او هستم به شما می گویم یقین بدانید دختر من اهل برهنگی و این مسائل نیست.

وی ادامه داد: در دنیای امروز که دنیای تکنولوژی است همه چیز امکان پذیر است و مطمئن باشید این عکس فتوشاپ بوده وبه هیچ عنوان نمی تواند عکس واقعی او باشد.

رحیمیان افزود: اگر من گلشیفته را بزرگ کرده ام بهتر از هرکس به این امر واقف هستم که دخترم اهل این چنین خودنمایی ها و خودفروختگی ها نیست وبه شما با قاطعیت می گویم این عکس واقعی و متعلق به دختر من نیست.

همچنین بهزاد فرهانی پدر گلشیفته در این باره گفت: نمی دانم کسانی که مدتی است در پی دامن زدن به این موضوع هستند اصلا از خود سوال کرده اند که چرا دختر من  باید دست به چنین کاری بزند؟ یک آدم  مریض عکسی را در داخل اینترنت قرار داده است وجملاتی را به  در زیر آن نوشته  وفکر کرده است مردم هم به راحتی آن را پذیرفته اند. حقیقت این است که گلشیفته در هیچ شبکه اجتماعی عضویت ندارد، پس نمی تواند چنین حرفهایی را زده باشد.

به گزارش اوج؛ وی افزود: من پدر گلشیفته فراهانی اعلام می کنم این عکس هرگز متعلق به دختر من نیست و این عمل زشت یک فتوشاپ است. دخترم اهل این مسائل وبازی ها نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سینا
UNITED KINGDOM
۲۳:۴۸ - ۲۸ دی ۱۳۹۰
۰
۰
در دنیای تکنولوژی (وب) امکانی وجود دارد بنام Reverse Image Search شما میتوانید تصویری که به آن مشکوک هستید را در یکی از دها سایت جستجوی عکس که به این مکانیزم مجهز هستند گنجانده تا موتور جستجوی سایت با روش خارق العاده تمامی تصاویر موجود در اینترنت که حتی گوشه از عکس آپلود شده را با صدها یا هزاران عکس موجود در وب منطبق کرده و برای شما لیست کند.

تعدادی از این سایتها:
اول در موتور جستجوی سایت قدرتمند گوگل:
http://www.google.com/insidesearch/searchbyimage.html
در صفحه جستوی عکس گوگل کافیست حتی یک قسمت از عکس رو که روی کامپیوتر ذخیره کرده اید در آدرس بار جستجوی عکس درگ کنید تا نتیجه جستجو را مشاهده کنید
http://images.google.com/

labs.ideeinc.com/upload

www.tineye.com

بنده شخصا این کار را انجام دادم و متاسفانه عکس ساختگی نبود
پاسخ
مهتاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۹ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
به نظر من عکس ساختگی بوده یا نبوده به ما هیچ ارتباطی نداره
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها