أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۸۰۸۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۱۵ دی ۱۳۹۴
مدیرعامل سابق استقلال می‌گوید در ماجرای سوشا مکانی نباید افراط و تفریط کرد بلکه باید کار را در مجاری قانونی پیگیری کرد.
به گزارش پایگاه 598، علی فتح‌الله‌زاده درباره عملکرد استقلال در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر گفت: استقلال در نیم فصل گذشته خیلی خوب کار کرد. مظلومی تیم هجومی‌ای را ساخته و جوانان خوبی را در تیم به میدان می‌فرستد. هرکس بگوید که استقلال بد بازی می‌کند واقعا بی انصافی کرده است. من که از بازی‌های استقلال لذت می‌برم و جا دارد یک خسته نباشید به بازیکنان و کادرفنی این تیم بگویم. ان‌شاءالله این بازی‌های خوب با قهرمانی آنها همراه شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره اتفاقات رخ داده برای سوشا مکانی گفت: ما نباید در این گونه مسائل نگاه افراط و تفریطی داشته باشیم. من به کارمندان روزنامه استقلال جوان هم که مسئولیتش با من است گفته بودم که یک خط در این‌باره ننویسند. عده‌ای فکر می‌کردند به دلیل رقیب بودن ما با پرسپولیسی‌ها در این ماجرا ما هرچه دلمان بخواهد می‌نویسیم ولی من به کار فرهنگی اعتقاد دارم و گفتم حتی یک جمله در این رابطه منتشر نشود. قطعا کار شایسته‌ای رخ نداده ولی نباید همه دق و دلی خود را سر مکانی خالی کنیم. من معتقدم که مراجع قضایی و قانونی به این ماجرا ورود کرده‌اند و بهتر است منتظر باشیم تا آنها نتیجه نهایی را بگیرند و نباید ما کاسه داغ‌تر از آش شویم. مکانی جوان است و البته کارش را تقبیح می‌کنیم ولی نباید جوری شود که برای رسیدن به آرزوهای خودمان او را بکشیم. همانطور که گفتم بهتر است در این مسئله به مراجع قضایی احترام بگذاریم و اجازه دهیم آنها تصمیم گیرنده باشند.

مدیر مسئول روزنامه استقلال جوان در پاسخ به این سوال که چرا این روزنامه از فردا (چهارشنبه) دیگر منتشر نمی‌شود، بیان کرد: روزنامه استقلال جوان با هزینه شخصی خودم منتشر می‌شد ولی با توجه به بحث کاغذ و گرانی آن نمی‌شد ادامه داد. من از جیبم 30 میلیون تومان هزینه می‌کردم و خودتان می‌دانید که کار رسانه‌ای چقدر در وضعیت مالی فعلی کشور سخت است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این توقف انتشار دائمی است یا موقت چراکه این روزنامه تنها روزنامه هواداری استقلالی‌ها بود، گفت: ان‌شاءالله این توقف موقتی است و بعد از مدتی با قدرت بیشتر به کار خود ادامه می‌دهیم. من به عشق هواداران بدون هیچ چشم داشتی کار می‌کردم و از هیچ ارگان و سازمانی هم حمایت نمی‌شدم. البته از سوی وزارت ارشاد کمک‌هایی به ما می‌شد ولی پوشش هزینه‌های ما را نمی‌داد.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که بالاخره تصمیم خود را برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال گرفته یا نه، عنوان کرد: من تصمیمم را گرفته‌ام و اگر آقای کفاشیان در انتخابات شرکت نکند با قدرت در انتخابات حضور پیدا می‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا نگرانی‌ای بابت آینده فدراسیون فوتبال و مسائل مربوط به مجمع فدراسیون دارد یا نه و اینکه ارزیابی‌اش از آینده چیست، گفت: من نگرانی‌های عمیقی نسبت به آینده دارم ولی این نگرانی به مجمع فدراسیون بر نمی‌گردد. اعضای مجمع فدراسیون فوتبال به بلوغ فکری رسیده‌اند و نسبت به آینده تحلیل دارند. بیشتر نگرانی ما بر سر بحث حق پخش است. بحث ما روی حق فوتبال است. دولت و مجلس محترم باید حق فوتبال را بدهند. این یک حق الناس است. در تمام دنیا این مسئله وجود دارد و اکثر تیم‌های بزرگ روی آن حساب می‌کنند. حداقل 50 درصد درآمدهای باشگاه‌های بزرگ دنیا را حق پخش تامین می‌کند.

مدیرعامل سابق استقلال در پایان اضافه کرد: متاسفانه الان عده‌ای همه کاسه کوزه‌ها را سر مدیران فوتبالی می‌شکنند و می‌گویند آنها نمی‌توانند درآمدزایی کنند و این حرف‌ها را می‌زنند درحالی که در تمام دنیا 50 الی 60 درصد درآمد یک باشگاه را حق پخش تامین می‌کند و این خلا در فوتبال ایران یک چاله نیست که راحت پر شود بلکه یک دره است که پر کردنش به این راحتی‌ها نیست. ما باید یک راه حل برای این مسئله پیدا کنیم. من همیشه گفته‌ام که در 10 سال آینده اثرگذاری فوتبال بیشتر از سازمان ملل می‌شود چون اعضای حاضر در فیفا بیشتر از اعضای سازمان ملل است. به همین دلیل باید با نگاهی ویژه کار را دنبال کرد. من می‌دانم که دولت محترم نگاه ویژه‌ای به ورزش دارد و تلاش خود را هم دارد. این را هم می‌دانم که در آمد نفتی کشور بسیار کاهش یافته و این مسئله مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده است. با این‌حال مطمئنم که آنها می‌توانند در برنامه‌ریزی‌های خود به ورزش توجه بیشتری کنند چون ورزش به نشاط و شادمانی کشور کمک می‌کند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها