کد خبر: ۳۵۸۶۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۱۹ دی ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598، پرسپوليس در ليگ پانزدهم تيم خوبي دارد؛ تيمي كه اگرچه در مقطعي حتي قعرنشيني را هم براي نخستين بار در تاريخ باشگاه تجربه كرد، اما گام به گام جلو رفت و حالا اينطور به نظر مي‌رسد كه نمي‌توان اسمش ار از ليست مدعيان قهرماني قلم گرفت. كيفيت فني تيم برانكو، دوست و دشمن و خودي و غريبه را به تحسين واداشته است. در عين حال اما پرسپوليس در اين فصل گرفتار مشكلات و بحران‌هاي عجيبي بوده كه بعضا به شدت به اين تيم ضربه زده است. برخي از گرفتاري‌هاي عجيب و شايد بي‌سابقه سرخپوشان در اين فصل را با هم مرور مي‌كنيم.

قرعه نفسگير: پرسپوليس در ليگ پانزدهم با بدترين قرعه ممكن روبرو شد. هفت مسابقه ابتدايي تيم برانكو قشنگ طوري چيده شده بود كه مي‌توانست پرونده مربي كروات را زير بغلش بدهد. دو بازي با استقلال صنعتي و فولاد در گرماي تابستاني و پر از گرد و غبار اهواز، بازي با تراكتورسازي و سپاهان در بيرون از خانه و مصاف با ذوب‌آهن آماده يحيي!

اشتباهات عجيب داوري: اشتباه داوري هميشه هست، اما تعدد و تراكم آن در آغاز فصل جاري براي پرسپوليسي‌ها به يك بحران شگفت‌انگيز تبديل شد. آن اوايل تقريبا هر سوتي زده مي‌شد، به ضرر سرخپوشان بود. توالي تصميمات اشتباه داوران در بازي با تيم‌هايي مثل استقلال صنعتي خوزستان، سپاهان و ذوب‌آهن باعث شد وضعيت پرسپوليس به شدت بحراني شود و شخص برانكو تا مرز اخراج پيش برود. اين حجم وحشتناك از اشتباهات داوري در آن مقطع، حتي صداي وزير ورزش را هم درآورد و باعث هجوم هواداران به صفحه اينستاگرام حسن روحاني شد.

تعطيلات پي‌درپي: ليگ پانزدهم از نظر تعداد وقفه‌ها و تعطيلات، شايد بدترين فصل فوتبال باشگاهي ايران طي 10 سال اخير باشد. اين همه تعطيلي طبعا به بيشتر تيم‌ها ضرر مي‌زند، اما آسيبش براي تيم تاكتيكي برانكو خيلي بيشتر است. پرسپوليس هر بار بعد از تعطيلات با افت كيفي مواجه مي‌شود و طول مي‌كشد تا به شرايط ايده‌آل برسد.

مرگ هادي نوروزي: اين يك اتفاق كم‌نظير، شايد حتي در تمام جهان بود؛ اينكه كاپيتان تيمت صحيح و سالم در تمرينات و مسابقات حاضر باشد و بعد ناگهان خبر مرگش برسد. آنچه براي هادي نوروزي رخ داد، به تنهايي مي‌تواند كمر هر تيمي را در دنيا بشكند. اگرچه برخي عقيده دارند درگذشت هادي باعث اتحاد پرسپوليسي‌ها شده، اما شوك اوليه اين اتفاق مي‌توانست همه چيز را نابود كند.

قتل همبازي بنگستون: در اين فصل حتي از هندوراس هم براي پرسپوليسي‌ها خبر ناگوار مي‌رسد. حدود يك ماه پيش همبازي و بهترين دوست جري بنگستون در تيم ملي هندوراس، به ضرب گلوله كشته شد. جري كه از اين اتفاق شوكه شده بود، گل سه امتيازي‌اش در بازي با گسترش فولاد را به اين بازيكن فقيد تقديم كرد.

مرگ يك هوادار: در حاشيه بازي پرسپوليس و نفت تهران، يكي از هواداران پرسپوليس روي سكوهاي ورزشگاه تختي دچار ايست قلبي شد و جانش را از دست داد. شيوه برخورد مديران باشگاه با اين مساله، انتقادات زيادي را متوجه آنها كرد.

گرفتاري سوشا: بازداشت سوشا مكاني هم شاه‌بيت اين غزل است. گلري كه هرگز نتوانست اعتماد كامل هواداران را پشت سر خودش حس كند، در نهايت گرفتار مشكلات قضايي هم شد تا برانكو كه بارها گفته بود در زمستان خريد خاصي نخواهد داشت، ناچار به جذب يك دروازه‌بان اصلي بشود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها