کد خبر: ۳۶۰۲۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۲۹ دی ۱۳۹۴
32 نماينده مجلس شوراي اسلامي طي نامه‌اي به رئيس جمهور و رئيس قوه قضائيه خواستار حسايت بيشتر قواي مجريه و قضائيه براي پيگيري پرونده كرسنت شدند تا حقي از ملت ايران ضايع نشود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، 32 نماينده مجلس شوراي اسلامي طي نامه‌اي به حجت‌الاسلام حسن روحاني رئيس جمهور و آيت‌الله صادق آملي لاريجاني رئيس قوه قضائيه خواستار حسايت بيشتر قواي مجريه و قضائيه براي پيگيري پرونده كرسنت شدند تا حقي از ملت ايران ضايع نشود.

متن كامل اين نامه به شرح ذيل است:

رياست محترم جمهوري اسلامي ايران

رياست محترم قوه قضاييه

با سلام  و تحيت

همانطور كه مستحضريد پرونده كرسنت كه در دادگاه‌هاي بين‌المللي در جريان است باعث تحميل ضرر و زيان‌هاي قابل توجه به كشور شده است و بيم آن مي‌رود كه با قطعي شدن حكم صادره اوليه اين ضرر و زيان چندبرابر گردد.

فروش گاز به قيمت بسيار كمتر از قيمت منطقه‌اي وقت كه همان زمان هم بسياري از كارشناسان صنعت نفت آن را  مغاير صرفه و صلاح كشور مي‌دانستند و نقد و اعتراض‌هاي آنها راه به جايي نبرد و قرارداد منعقد شد، قراردادي كه مسير اصلي تاييد آن در كشور طي نشد و بر ابهامات آن افزود.

طرف قرارداد به دليل عدم اجرا در دادگاه‌هاي بين‌المللي طرح دعوا كرد كه جمهوري اسلامي ايران هم اسناد فساد در پرونده را به دادگاه ارائه نمود ولي انتصاب وزير فعلي نفت باعث شد كه دلايل ايران مسموع واقع نشود و از طرفي وزارت نفت از ارائه اسناد فساد به دادگاه استنكاف مي‌كند كه اين نيز بر ابهامات موجود اضافه كرده است. لذا از آن جنابان تقاضامنديم كه اين موضوع را با حساسيت بيشتري دنبال نماييد تا خدايي ناكرده حقي از ملت ايران ضايع نگردد.

محمدرضا آشتياني

عليرضا زاكاني

سيدمسعود ميركاظمي

مهرداد بذرپاش

سيدمهدي هاشمي

سيداميرحسين قاضي‌زاده

محمدصالح جوكار

سيدمحمود نبويان

بيژن نوباوه وطن

اسماعيل كوثري

روح‌الله حسينيان

فاطمه آليا

سيدشكرخدا موسوي

ابوالفضل ابوترابي

علي‌اصغر زارعي

محمد سليماني

لاله افتخاري

مصطفي رحماندوست

احمد آريايي‌نژاد

احمد سالك

بهرام بيرانوند

حميد رسايي

سيدمهدي موسوي‌نژاد

ابراهيم كارخانه‌اي

سيدسعيد زمانيان

مرتضي آقاتهراني

احمد بخشايش اردستاني

صيد عيسي دارايي

نيره اخوان

حسين طلا

زهره طبيب‌زاده

فاطمه رهبر


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۳ - ۲۹ دی ۱۳۹۴
۱
۰
درود بر رسایی ها
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها