کد خبر: ۳۶۰۴۳۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۳۰ دی ۱۳۹۴
اين چندمين باري است كه واسطه‌هاي باشگاه روبين‌كازان با وكيل و مدير برنامه‌هاي مهدي طارمي تماس مي‌گيرند و اين مرتبه گفته‌اند خودش را راضي مي‌كنيم!
به گزارش پایگاه 598، مهدی طارمی فقط و فقط با اتکا به استعداد ذاتی‌اش توانست فاصله بین بوشهر تا پرسپولیس و قله فوتبال ایران را به سرعت طی کند. 

صدرنشين جدول گلزنان ليگ پانزدهم و تا پايان هفته هفدهم با زدن 11 گل با حسن بيت‌سعيد، نفر دوم اين جدول، 3 گل فاصله دارد. اين جوان 23 ساله از فصل گذشته تاكنون با پيشنهادات مختلفي از ساير كشورها روبه‌رو شده است.

طارمي پس از درخشش در ليگ قهرمانان آسيا و زدن يك ضربه پنالتي چيپ به النصر عربستان حسابي خودش را سر زبان‌ها انداخت تا باشگاه‌هاي كويتي و قطري با پيشنهادات وسوسه‌انگيز سراغ اين جوان شهرستاني بيايند. در حالي هم كه گفته مي‌شد مهدي طارمي به القادسيه كويت مي‌رود اما پس از كش و قوس‌هاي فراوان در نهايت اين بازيكن در پرسپوليس ماند و قراردادش را براي يك فصل ديگر تمديد كرد.

قرارداد مهدي طارمي تا پايان ليگ پانزدهم اعتبار دارد و 13 هفته ديگر به پايان مي‌رسد. در چنين شرايطي رسيدن پيشنهاد وسوسه‌انگيز از تيم روسي روبين‌كازان مي‌تواند از هر جهت جالب باشد.

شنيديم اين باشگاه روسي پيشنهاد داده كه مهدي طارمي در تعطيلات نيم‌فصل فوتبال ايران از پرسپوليس جدا شده و به تيم روبين‌كازان ملحق شود اما ظاهراً مديران باشگاه پرسپوليس و شخص علي‌اكبر طاهري با اين پيشنهاد مخالفت كرده‌اند.

اين چندمين باري است كه واسطه‌هاي باشگاه روبين‌كازان با وكيل و مدير برنامه‌هاي مهدي طارمي تماس مي‌گيرند و اين مرتبه گفته‌اند خودش را راضي مي‌كنيم!


شنيده‌ها حكايت از آن دارد كه باشگاه روسي حاضر است براي نيم‌فصل مبلغ يك ميليون دلار به باشگاه پرسپوليس بابت صدور رضايتنامه پرداخت كند.

به زودي پنجره نقل و انتقالات ليگ روسيه باز مي‌شود اما استدلال علي‌اكبر طاهري هم در نوع خود قابل تأمل است. سرپرست باشگاه پرسپوليس پيشتر در مورد اين پيشنهاد گفته است: «اگر بدون طارمي نايب‌قهرمان شويم، مي‌گويند با طارمي حتماً قهرمان مي‌شديم. اگر قهرمان شويم، باز هم خواهند گفت با طارمي با اختلاف بيشتري قهرمان مي‌شديم!»


بر همين اساس باشگاه پرسپوليس بدون درنگ با اين نقل و انتقال مخالف است و نمي‌خواهد در اين شرايط حساس ستاره خط حمله خود را از دست بدهد.

وقتي خبر مخالفت باشگاه پرسپوليس به گوش واسطه باشگاه روبين‌كازان رسيد، بلافاصله گفت: «باشگاه پرسپوليس با يك ميليون دلار هم رضايتنامه نمي‌دهد؟!»


البته ما بعيد مي‌دانيم باشگاه پرسپوليس زير بار اين پيشنهاد وسوسه‌انگيز برود و به طور حتم مهدي طارمي در اين تيم خواهد ماند.


خبر ورزشی


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها