أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۱۱۷۰
زمان انتشار: ۰۹:۰۷     ۰۶ بهمن ۱۳۹۴
بتازگی چالشی با عنوان «چالش روپوش» به پرستاران ایرانی پیشنهاد می‌کند که عکس‌های بدون پوشش و فرم پرستاری خود را به همراه نام و شهر محل خدمت منتشر کنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، همیشه افرادی هستند که قصد دارند با هنجارشکنی خود به مرور زمان رفتارهای غیرمعمول را در اجتماع عادی‌سازی کنند. با رونق گرفتن استفاده از شبکه‌های اجتماعی در بین عموم مردم پای این سودجویان نیز به دنیای مجازی باز شده است.

بتازگی چالشی با عنوان «چالش روپوش» به پرستاران ایرانی پیشنهاد می‌کند که عکس‌های بدون پوشش و فرم پرستاری خود را به همراه نام و شهر محل خدمت منتشر کنند.

در ادامه برخی از تصاویر افراد دعوت شده به این چالش را مشاهده می‌کنید که از سوی یک صفحه مدیریت شده در اینستاگرام منتشر شده است:

 

*از آزادی یواشکی‌ تا چالش روپوش/ مخالفان عفاف زنان ایرانی کمر همت را محکم بسته‌اند

چندی پیش کمپینی در تقابل با عفاف و حجاب زنان ایرانی در شبکه‌های اجتماعی با عنوان «آزادی‌های یواشکی» با بودجه‌هایی تأمین شده از آن سوی مرزها شکل گرفت که توسط معاندان پناهنده در خارج از کشور اداره می‌شد که در آن بانوان ایرانی تشویق می‌شدند تا از خود در اماکن عمومی تصاویر بی‌حجاب گرفته و منتشر کنند؛ هرچند  بی‌پایه و اساس بودن زمینه‌های اجرایی آن با شکست مواجه شد اما نباید زمینه های جدید ضدفرهنگی شکل گرفته از سوی معاندان اخلاق اسلامی را نادیده گرفت.

چالش روپوش نیز با این هدف آغاز بکار کرده است و عده‌ای اندک از میان خیل عظیم پرستاران پایبند به اخلاق‌ اسلامی به چالشی فراخوانده شده‌اند که اهداف از پیش تعیین شده آن کاملاً مشخص است هر چند هنوز کسی از سوء استفاده‌هایی که از تصاویری که با ذکر اسم و مشخصات منتشر می‌شود خبری ندارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
علی
ROMANIA
۱۱:۲۲ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۴
۱۰
۳
کم عقلی همیشه بلای جان بشر بوده و خواهد بود و اینگونه زنان که خودشان را در اختیار شیطان قرار میدهند و اینقدر ارزان خودشان را میفروشند به دلیل کم عقلیشان است و کم عقلی و نفهمی ربطی به مدرک و مدارج عالیه تحصیلی ندارد .
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۲ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۴
۷
۸
تا زمانی که دولت از تلگرام حمایت میکنه همین بساط هست . لعنت خدا بر ......
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۱ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
۸
۴
پرستاران زحمتکش ما زرنگتر از این حرف ها هستن.
پاسخ
بچه رزمنده 34 ساله ازقم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۴
بنام خداسلام علیکم ؛ احسنت ، التماس دعا
ناشناس
TURKEY
۱۰:۵۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
۶
۲
اینها کدام بیمارستان کار می کنند بریم آنجا بستری بشیم
پاسخ
دیده بان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۴
۵
۱
سلام؛ دوستان ودلسوزان؛ هیچکس که کاری انجام نمیدهد و آقایان فقط وفقط دنبال مسائل کثیف سیاسی هستند، بیائید خودمان کاری کنیم،بیائید کمپین حجاب راه بیاندازیم،مسئولان بدانید وبه گوش باشید به خون سیدالشهداء(ع) قسم اینهمه بدحجابی و بی عفتی را شما به آن دامن زدیید،آنهم فقط بخاطر رای آوردن،شجریان یادتان رفته؟ بخدا باید گریه کرد بر این سیاست اموی گونه بعضی ها.یاعلی(ع)چه رنجهای کشیدی،مهدی جان شرمنده ات هستیم.کمپین چالش غیرت
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۴ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
۴
۱
این واقعیت جامعه بدون توسری زدن و گشت ارشاده
میخواید قبول کنید میخواید قبول نکنید
پاسخ
ناشناس
SWEDEN
۲۰:۵۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
نه. هرگز. واقعیت این است که اکثریت زنان ایرانی عفیف هستند و اهل ول گردی در خیابانها یا فضای مجازی نیستند. این اقلیت که خیلی هایشان هم بهایی هستند با دستور از دشمن و با برنامه ریزی اصرار بر قبح شکنی دارند.
ناشناس
ROMANIA
۰۹:۵۰ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
ناشناس 20:54 یه نگاه دقیق به دخترا و زنای تو خیابون ینداز

همین فقط
فاطمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۷ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۲
۱
بسم الله نه فقط پرستان
دختران دانش ٱموز از مدارس ابتدایی گرفته تا ...درمدرسه با پوشش بیرون مدرسه ...کارمندان دیگر هم...اشکال کار اینه بقیه تحویلشان میگیرند وکار را تنهاروی دوش یک نهاد گذاشتند
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۵۲ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
۱
۲
بعضی زنها طلا هایشان راحاضر نیستندارزان بفروشند وای حاضرند طلای وجودشان در دنیا و آخرت را ارزن میفروشند
پاسخ
وحيد
GERMANY
۲۳:۱۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
۰
۱
چارلي چاپلين به دخترش نوشته "دخترم تا پسري قلبش رابراي تو بزهنه نكرد تن خود را براي او برهنه نكن".من كه از اين كامنت هاواقعا دلم به درد مياد اما اين سايت ها چطوري دلشان مياد اين ها رو بنويسند ؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها