کد خبر: ۳۶۲۰۹۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۰     ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
از شهيد مدافع حرم، «محمد زهره‌وند» يك دختر يك و نيم ساله به نام ريحانه به يادگار مانده است. ريحانه اين روزها شايد نتواند علت نبودن پدر را به خوبي درك كند. پدر از سوريه براي او يك سوغاتي آورده است. سوغاتي كه بعد از شهادتش به دست او رسيده.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، از شهيد مدافع حرم، «محمد زهره‌وند» يك دختر يك و نيم ساله به نام ريحانه به يادگار مانده است. ريحانه اين روزها شايد نتواند علت نبودن پدر را به خوبي درك كند، پدر براي دنياي كودكانه او به يك سفر معمولي رفت، اما ديگر بازنگشت. اين روزها تا نامي از پدر ريحانه مي‌آيد اطرافيان شرم مي‌كنند به چشم‌هاي او خيره شوند، اما او كم كم بزرگ مي‌شود و مي‌فهمد كه براي هدف پدرش مي‌بايست جان داد و از خود گذشت.

پدر ديگر بازنگشت اما يك نشانه از خودش براي ريحانه فرستاده است. او كه قبل رفتن قول سوغاتي را به دخترش داده بود، ريحانه را دست خالي نگذاشت. خواست به او ثابت كند كه حتي در سفري كه براي دفاع از حرم اهل بيت(ع) رفته بود هم به يادش بوده است. سوغاتي بابا بعد از شهادتش به دست ريحانه رسيد. اين عروسك را از ميان وسايل شهيد زهره‌وند براي ريحانه جدا كرده‌اند. او حالا از آخرين يادگاري پدر به خوبي نگهداري مي‌كند.
 
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۹ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۰
۰
جگرم سوخت
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها