کد خبر: ۳۶۴۹۳۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
چینی ها همچنان روی سرمربی پرسپولیس نظر دارند و علاقه‌مندند با او به جام جهانی 2018 راه یابند.
به گزارش پایگاه 598، برانکو ایوانکوویچ را از چند ماه قبل چندین باشگاه و یک تیم ملی زیر نظر گرفته و با او مذاکره‌هایی انجام داده‌اند.

 

ابتدا چینی‌ها بودند که برای جذب سرمربی پرسپولیس اقدام کردند اما با جواب منفی برانکو مواجه شدند. قرار بود ایوانکوویچ روی نیمکت تیم ملی چین بنشیند و جانشین آلن پرین فرانسوی شود. پرین با سابقه سال‌ها مربیگری در لیون، سنت اتین، تولوز، مارسی، پورتموث، ‌ام صلال، الخور و الغرافه، با چین نتایج قابل توجهی در مرحله نخست جام جهانی کسب نکرد و در نهایت از شغل خود اخراج شد.

 

برای جانشینی پرین، مسئولان فدراسیون فوتبال چین، با اتفاق نظر به نام برانکو رسیدند. مردی که در لیگ چین مربی شاندونگ بود و همراه این تیم عنوان قهرمانی سوپرلیگ چین را در سال 2010 به دست آورد.

 

چینی‌ها حدود دو ماه قبل پیشنهاد خود را به برانکو ارائه دادند اما با پاسخ منفی او مواجه شدند. برانکو تعهد به پرسپولیس را دلیل اصلی نپذیرفتن این پیشنهاد عنوان و البته تاکید کرد بیشتر علاقه‌مند است تا مربیگری خود را در رده باشگاهی ادامه بدهد و نه تیم‌های ملی.

 

برانکو که پیشنهاد چین را قبول نکرد، گائو هونگ بو به‌عنوان سرمربی موقت انتخاب شد. حضور موقتی او یعنی اینکه نباید پیشنهاد تیم ملی چین به برانکو را تمام شده دانست. آنها همچنان روی سرمربی پرسپولیس نظر دارند و علاقه‌مندند با او به جام جهانی 2018 راه یابند. هر چند فعلا در رده سوم جدول گروه C آسیا قرار دارند اما امیدوارند با حضور یک مربی باتجربه بتوانند به‌عنوان تیم دوم گروه و بعد از قطر به مرحله نهایی صعود کنند.

 

برانکو به جز چین از یک تیم قطری نیز پیشنهاد داشت. تیمی به نام الاهلی که با زلاتکو کرانچار به بن بست خورد و نتایج ضعیفی کسب کرد. پیشنهاد الاهلی به برانکو حدود یک میلیون دلار، البته برای چند هفته از این فصل و فصل آینده لیگ ستارگان قطر بود.

 

برانکو به پیشنهاد الاهلی نیز پاسخ منفی داد چون می‌خواست با پرسپولیس ادامه بدهد و به‌عنوان قهرمانی لیگ دست یابد. مسئولان الاهلی هم به ناچار با مربیگری یوسف آدم در لیگ به میدان می‌روند و البته لوکا بوناچیچ را هم برای روزهای بحرانی مد نظر قرار داده‌اند.

 

حضور چند روز قبل برانکو در امارات اما شایعه‌های بسیاری به‌وجود آورد. از مربیگری گرفته تا حتی توافق با تیمی از این کشور. باشگاهی که در رده‌های پایینی جدول قرار دارد و برای بقا دست و پا می‌زند.

 

پیشنهاد اماراتی برانکو به مبلغ 800 هزار دلار است، پیشنهادی که باز هم گفته می‌شود مورد تایید برانکو- البته در مقطع کنونی- قرار نگرفته و با پاسخ منفی او روبرو شده.

 

برانکو علاقه‌ای به جدایی از پرسپولیس، در این مقطع از فصل ندارد. او اگر با پیشنهاد جدی پرسپولیس برای تمدید قرارداد مواجه نشود، برای فصل آینده تصمیم جدیدی خواهد گرفت. تصمیمی که می‌تواند جدایی او از پرسپولیس باشد.

ایران ورزشی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها