کد خبر: ۳۶۵۵۰۲
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
تماشاخانه مستقل بعد از چند ماه با بازسازی جزئی توانست با اجرای «یادت شیشه را می‌لرزاند» به جمع تماشاخانه‌های دیگر بازگردد.

به گزارش پایگاه 598، مصطفی کوشکی کارگردان نمایش «یادت شیشه را می‌لرزاند» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص نمایش خود گفت: نمایش داستان خطی ندارد و تقابل یک زن و مرد را به تصویر می‌شکد. دختری که شب بیرون از خانه مانده بخاطر ترس از سرما به یک خانه قدیمی دو طبقه پناه می‌برد.

وی افزود: در واقع این داستان از معضلات اجتماعی در خصوص زن‌هایی می‌گوید که چه تهدیدهایی در انتظار آنها است و باید با چه مشکلاتی مواجه شدند.

وی در راستای شیوه اجرایی نمایش بیان کرد: در واقع اثر به یک شیوه پیچیده‌ای  و با یک فضای رئالیستیا جرا می‌شود تا داستان خود را با یک درگیری فکری برای مخاطبان ادامه دهد.

کوشکی درباره انگیزه خود از انتخاب این نمایشنامه اذعان کرد: ده سال پیش برادرم این نمایشنامه را نوشت و از همان موقع برایم جذابیت داشت که توانست در چهار بخش تندیس‌هایی را به خود اختصاص دهد.

وی در راستای موضوعات نمایش‌های خود اظهار داشت: بیشتر آثاری که روی صحنه می‌برم موضوعات اجتماعی دارد و از معضلات آنها صحبت می‌کند زیرا بیشتر دغدغه ذهنم مشکلات آنها و دست و پنجه نرم کردنشان است.

وی در خصوص تماشاخانه تئاتر مستقل بیان کرد: تماشاخانه مستقل بعد از چند ماه با همین نمایش کار خود را دوباره شروع کرد و با یکسری بازسازی جزئی توانست به جمع تماشاخانه‌های دیگر بازگردد.

کارگردان نمایش «یادت شیشه را می‌لرزاند» درباره طراحی صحنه اثر خود گفت: طراحی صحنه این نمایش را خودم به عهده دارم که با استفاده از درهای تو در تو مفهوم خاصی را به آنها داده‌ام و مخاطب با ورود و خروج بازیگران به دلیل این اتفاق پی می‌برد.

گفتنی است؛ نمایش «یادت شیشه را می‌لرزاند» به کارگردانی مصطفی کوشکی و هستی حسینی از 25 بهمن الی 25 اسفند ماه ساعت 20 در تماشاخانه مستقل روی صحنه می‌رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها