کد خبر: ۳۶۵۸۳۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
محمدحسین قربانی از حوزه نمایندگی آستانه‌اشرفیه و محمود شکری حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال برای بار دوم نماینده باقی ماندند.

به گزارش پایگاه 598، طبق اعلام آمار رسمی از ستاد انتخابات گیلان، در حوزه آستانه‌اشرفیه محمدحسین قربانی از مجموع 54 هزار و 574 آرای صحیح مأخوذه با کسب 19 هزار و 311 رأی برگزیده شد.

در حوزه انتخابیه تالش،‌ رضوانشهر و ماسال نیز محمود شکری از مجموع 182 هزار و 594 آرای صحیح مأخوذه با کسب 48 هزار و 886 رأی برای دومین بار به مجلس راه یافت.

پیام تبریک امام جمعه اسالم به شکری

امام جمعه اسالم دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تبریک به محمود شکری اظهار کرد: بی‌تردید حضور گسترده مردم انقلابی ایران سرافراز در انتخابات مجلس شورا و خبرگان برگ زرینی بود که در 7 اسفند 94 رقم خورد.

حجت‌الاسلام اصغر جدایی خطاب به شکری افزود: انتخاب شما توسط مردم ولایی و انقلاب تالش، رضوانشهر و ماسال در بین کاندیداهای قدرتمند و پرنفوذ انتخابی به یادماندنی شد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه کاروانال‌ و تبلیغ و هزینه‌های آنچنانی انجام نداده‌اید و تبلیغات ریز منفی و خاصی علیه شما بود، انتخاب شما معانی زیادی داشت که یکی از آنها قدرشناسی مردم روستا و دور بودن شما از هیاهوهای سیاسی و رانت‌خواری بود که آفت بزرگی برای برخی مسئولان شده است.

امام جمعه اسالم خاطرنشان کرد: امیدواریم با همفکری آقای شکری و دیگر نمایندگان مجلس زمینه رشد و تعالی کشور را فراهم شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها