کد خبر: ۳۶۵۸۵۵
زمان انتشار: ۱۶:۰۶     ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
دونالد ترامپ و مارکو روبیو دو نامزد جمهوریخواه انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا در ادامه مبارزات انتخاباتی خود، دعوای لفظی شدیدی علیه هم به راه انداختند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس، در ادامه مبارزات انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، دو نامزد جمهوریخواه همدیگر را با القابی چون «جوانکی نادان» و «دلقک» مخاطب قرار دادند.

مبارزات انتخاباتی نامزدهای جانشینی باراک اوباما در کارزار انتخاباتی سال ۲۰۱۶ ادامه دارد و نامزدها به روز سه شنبه بزرگ(super tuesday) نزدیک می‌شوند؛‌ روزی که در آن انتخابات درون حزبی نامزدها در چندی ایالت به صورت همزمان برگزار می‌شود که تا حد زیادی تعیین نامزد نهایی حزب دموکرات و جمهوریخواه را مشخص خواهد کرد.

در همین راستا دو نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ که در مناظره اخیر دعوای لفظی شدید علیه هم داشتند، در ادامه مبارزات انتخاباتی دعوایشان ادامه یافته است.

«دونالد ترامپ»‌و «مارکو روبیو» در اظهاراتی جداگانه همدیگر را خطاب قرار دادند و طی سخنانی برای هوادارشان از ناتوانایی‌هایی رقیبشان سخن گفتند.

به گزارش پایگاه هیل، ترامپ نامزد پیشتاز جمهوریخواهان ضمن رد اظهارات اخیر روبیو، او را «جوانکی نادان» و کسی که در هیبت ریاست جمهوری نیست،‌ خواند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها