کد خبر: ۳۶۶۱۷۶
زمان انتشار: ۰۹:۱۷     ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
دور دوم فصل جدید لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا
تیم تراکتورسازی تبریز برای تکرار پیروزی خود برابر الجزیره امارات به میدان می‌رود. بازی رفت دو تیم در تبریز با پیروزی 4 بر صفر تیم تراکتورسازی خاتمه یافته بود و این تیم با این برد قاطعانه خود زنگ خطری برای سایر تیم‌های گروه را به صدا در آورده بود.

به گزارش پایگاه 598، در دور دوم فصل جدید لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا فردا تیم تراکتورسازی تبریز در امارات مهمان الجزیره این کشور است.

بازی رفت دو تیم در تبریز با پیروزی 4 بر صفر تیم تراکتورسازی خاتمه یافته بود و این تیم با این برد قاطعانه خود زنگ خطری برای سایر تیم‌های گروه را به صدا در آورده بود.

با توجه به این پیروزی شیرین تیم تراکتورسازی ار لحاظ روحی کاملا در وضعیت مطلوب بوده و می‌توان امیدوار بود که در بازی برگشت تیم شاگردان امیر قلعه‌نویی به برتری دست یابند.

تراکتورسازی در سه دوره گذشته حضور خود در باشگاه‌های آسیا و در 9 بازی خارج از تبریز پیروزی به دست نیاورده و دو تساوی و 7 شکست عملکرد این تیم بوده است.

حالا تراکتورسازی تبریز به دنبال شکستن این طلسم بوده و می‌خواهد با پیروزی بر الجزیره امارات، 6 امتیازی شده و حاشیه امنی در جدول رده‌بندی برای خود ایجاد کند.

در دیگر بازی این گروه تیم الهلال عربستان میزبان تیم پاختکور ازبکستان است. بازی رفت دو تیم در ازبکستان با تساوی دو بر دو به پایان رسیده بود. در پایان دور اول تیم تراکتورسازی با کسب سه امتیاز در صدر جدول قرار داشته و امیدوار است همچنان بتواند پیشتازی خود را حفظ کند.

تراکتورسازی تبریز در دورهای سوم و چهارم به مصاف تیم پاختاکور ازبکستان رفته و در بازی‌های آخر گروه برابر تیم الهلال عربستان صف‌آرایی خواهد کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها