کد خبر: ۳۶۷۰۸۹
زمان انتشار: ۰۹:۰۸     ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
دارنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن گفت: پرویز پرستویی بازیگر بسیار توانایی هستند و بسیار خوب به عنوان نقش روبرو فعالیت می‌کنند.

به گزارش پایگاه 598، فرشته صدرعرفایی دارنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر درباره پرویز پرستویی و تکنیک بازی این بازیگر گفت: پرویز پرستویی بازیگری است که نیاز به تعریف و تمجید من ندارند، ایشان  با کارهایشان ثابت کردند که توانایی بسیار زیادی دارند و من هم در همکاری  با ایشا ن لذت بردم و یاد گرفتم.

صدرعرفایی که در مقابل پرویز پرستویی در فیلم کافه ترانزیت به ایفای نقش پرداخت و موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین برای این فیلم شد و در فیلم سینمایی «بیست» یکی از بازیگران فیلم بود در ادامه گفت: دو تجربه بازی در کنار آقای پرستویی داشتم در  هر دو کار همکاری با ایشان برای با تجربه همراه بودند. ایشان بازیگر بسیار توانایی هستند و بازیگر بسیار خوب به عنوان نقش روبرو فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد:  آقای پرستویی همیشه به کل کار ، به بازیگر روبرو به کارگردان و... کمک می‌کنند. به نظر من ایشان بسیار خوب در کار فعالیت می‌کنند و انرژی می‌گذارند. ایشان هم از نظر کاری و هم از نظر انسانیت و اخلاق بسیار خوب هستند من برای ایشان احترام قائلم و خوشحالم که با ایشان این دو تجربه کاری را داشتم.

وی در خاتمه تاکید کرد: برای ایشان آرزوی موفقیت‌های بیشتر، سلامتی و طول عمر می‌کنم برای ما نعمتی هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها