کد خبر: ۳۶۸۸۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۵     ۰۶ فروردين ۱۳۹۵
در حال حاضر ترافیک در محور کرج-چالس و هراز نیمه سنگین گزارش شده است و این در حالی است که به گفته سازمان هواشناسی نیز باران و برف از فردا به کشور باز می‌گردد.
 به گزارش پایگاه 598، پلیس راه ناجا اعلام کرد: برابر آخرین اطلاعات دریافتی، ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج – چالوس (از آدران تا سد کرج و از پل زنگوله تا سیاه بیشه) ، محور هراز (در محدوده سه راهی لاسم مسیر شمال به جنوب ، کهرود جنوب به شمال ، پلور ، آب اسک و گزنک جنوب به شمال) نیمه سنگین است.
سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.
 
پنج کشته و 2 مجروح در یک تصادف
 
رییس پلیس راه راهور ناجا گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با پژو پارس 5 تن کشته و 2 تن مجروح شدند.
سرهنگ حمیدی افزود: حوالی ساعت 1:20 بامداد جمعه در کیلومتر 40 محور کازرون – شیراز یک دستگاه پراید به دلیل عدم رعایت حق تقدم با یک دستگاه پژو پارس برخورد کرد که متاسفانه در این حادثه 5 تن کشته و 2 تن مجروح شدند.
 
وضعیت جوی و ترافیکی ساعت ١١ جمعه ٦ فروردین
 
پلیس راه ناجا اعلام کرد: برابر آخرین اطلاعات دریافتی ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج – چالوس (از آدران تا سد کرج و از پل زنگوله تا سیاه بیشه) ، محور هراز (در محدوده سه راهی لاسم مسیر شمال به جنوب ، کهرود جنوب به شمال ، پلور ، آب اسک و گزنک جنوب به شمال) نیمه سنگین و در محورهای نیشابور_مشهد،قوچان_مشهد،قزوین_کرج،قزوین_رشت و قزوین_زنجان (مسیر رفت و برگشت) پر حجم و روان است.
سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.
 
هشدار سازمان هواشناسی: برف و باران در راه است
 
سازمان هواشناسی اعلام کرد: شنبه سامانه بارشی فعالی از ‌غرب وارد کشور شده و از بعدازظهر این روز بتدریج نیمه غربی و استانهای واقع در جنوب البرز را در بر خواهد گرفت که سبب بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد و درمناطق مرتفع بارش برف خواهد شد.
این سامانه تا اواسط هفته آینده در نیمه غربی ، دامنه های البرز و شمال شرق کشور فعال خواهد بود. بر این اساس وضع مناطق ذکر شده در سه روز آینده به شرح زیر پیش‌بینی می‌شود:
شنبه 7 فروردین: رگبار و رعد و برق ، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف در کرمانشاه، کردستان، ایلام ،لرستان ، زنجان و بخشهای شمالی استانهای قزوین، البرز و تهران.
یکشنبه 8 فروردین: رگبار و رعد و برق ، وزش باد در خوزستان ،کرمانشاه، کردستان، ایلام ،لرستان و بارش باران و برف در زنجان ، همدان ، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، قزوین، البرز و تهران.
دوشنبه 9 فروردین: بارش برف و باران و وزش باد و کاهش دما در اردبیل،زنجان، چهارمحال و بختیاری ،خراسان شمالی و بارش باران و در ارتفاعات بارش برف در لرستان، قزوین، البرز، تهران، سمنان ، همدان و مرکزی و رگبار و رعدوبرق و وزش باد در خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس ، غرب اصفهان و بتدریج گیلان، مازندران و گلستان. از اینرو توصیه می شود جهت کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم بکار گرفته شود.
 
ساعت ۱۳:۳۰؛ تردد از کندوان به سمت چالوس ممنوع شد/ هزار همچنان 2 طرفه است
پلیس‌راه ناجا اعلام کرد: برابر اعلام قبلی تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج – چالوس از هم‌اکنون تا ساعت 3 بامداد شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 امروز (جمعه) تا ساعت 3 بامداد شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.
در محور هراز نیز با توجه بار ترافیکی عادی مسیر فعلا تا اطلاع ثانوی محدودیت اعمال نمی‌شود و کماکان تردد در هر دو لاین رفت و برگشت انجام می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها