کد خبر: ۳۶۹۹۹۰
زمان انتشار: ۱۶:۱۶     ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
سرپرست باشگاه استقلال گفت: برکناری مظلومی شایعه است و او همیشه مورد حمایت باشگاه استقلال است.

به گزارش پایگاه 598، بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد آخرین تلاش باشگاه برای پرداخت پول توزی اظهار داشت: سخت در تلاش هستیم تا این مشکل را حل کنیم.با وکیل این بازیکن هم نامه نگاری کرده ایم و فرصت هم داریم. در حال رایزنی برای تهیه پول هستیم اما این مسئله را حل می کنیم هر چند که سخت هم هست.

وی در خصوص اینکه شایعه شده اگر پرویز مظلومی مقابل سپاهان نتیجه نگیرد برکنار می شود گفت: اصلا چنین چیزی نیست. ما همیشه از مظلومی حمایت کرده ایم و می کنیم. کی دیده اید که من مقابل مظلومی باشم؟ تیم او در صدر است چرا باید چنین تصمیمی بگیریم؟ او تا پایان فصل مورد حمایت باشگاه است.

افشارزاده در جواب به این پرسش که از عملکرد تیم مقابل استقلال خوزستان راضی است تصریح کرد: تیم زحمت کشید و بچه ها هم خوب بودند. البته بحث هایی در مورد داوری هست اما من معتقد هستم که باید مسائل داوری را به کارشناسان سپرد که در برنامه 90 هم حق به استقلال داده شد. به نظر من سازمان لیگ باید به داوران گوشزدهای لازم را کند و به آنها بگوید کجای کارشان اشتباه است. شاید دو سوت غلط از سوی داوران یک تیم را دچار مشکل کند و زحمات یک تیم به باد رود. من هم تا یک جایی می توانم جلوی کادرفنی و تیم مقاومت کنم و بگویم در مورد داوری مصاحبه نکنید. نمیتوانم این مشکلات را ببینیم و در خودم بریزم.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا قصد شکایت از داور بازی استقلال خوزستان دارید گفت: نه شکایت نمی کنیم چون شکایت چه فایده ای دارد.

افشارزاده در ارتباط با تصمیم گیری این باشگاه در مورد آکادمی تصریح کرد: فعلا کارها به کردنوری ماموریت داده ایم که حواسش به آکادمی باشد اما گروهی در حال تلاش هستیم.

وی در خصوص اینکه قرار بود از حسن روشن در بحث آکادمی استفاده شود گفت: حسن روشن استاد این کار است و ما از یک گروهی برای آکادمی استفاده می کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها