کد خبر: ۳۷۰۷۲۷
زمان انتشار: ۱۸:۱۹     ۲۲ فروردين ۱۳۹۵
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه اگر نسبت به برجام حرفی نمی‌زنند لااقل نسبت به یاوه‌گویی‌های جان‌کری و مقامات آمریکایی پاسخ دهند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم ، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز بهارستان‌نشینان در تذکر شفاهی ضمن تبریک به‌مناسبت ایام ماه مبارک رجب، گفت: به وزارت‌ آموزش و پرورش درباره حق‌الزحمه معلمان حق‌التدریس و ثابت تذکر می‌دهم.

وی افزود: معلمان حق‌التدریس آموزش و پرورش متأسفانه از اول مهرماه تاکنون نزدیک به 7 ماه است که حق‌الزحمه‌شان را دریافت نکرده‌اند.

نقوی‌حسینی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش متأسفانه در این زمینه اقدامی نکرده و من پیام همه معلمان حق‌التدریس را می‌رسانم و به وزیر آموزش و پرورش تذکر می‌دهم که نسبت به پرداخت حق‌الزحمه معلمان حق‌التدریسی اقدام کند و بدهی 7ماهه‌شان را بدون تبلیغات در صدا و سیما پرداخت کند.

نماینده ورامین در بخش دیگری از سخنانش در تذکری به وزیر امور خارجه و رئیس جمهور گفت: به وزیر خارجه و رئیس جمهور نسبت به نحوه اجرای برجام تذکر می‌دهم؛ ما تعهداتمان را نقد انجام دادیم و مطابق گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به شورای امنیت و شورای حکام، جمهوری اسلامی ایران فراتر از تعهداتش عمل کرده است.

وی تأکید کرد: ما وعده‌های نقد را عمل کردیم اما دشمن وعده‌های نسیه‌اش را عمل نمی‌کند، این روند به‌نفع منافع ملی کشور نیست و انتظار این است که رئیس جمهور و وزیر خارجه اگر نسبت به برجام حرفی نمی‌زنند لااقل نسبت به یاوه‌گویی‌های جان کری و مقامات آمریکایی پاسخ دهند.

نقوی‌حسینی در ادامه اظهار داشت: به دولت نسبت به معطل‌ماندن پروژه‌های عمرانی تذکر می‌دهم و انتظار داریم که دولت در سال جاری این پروژه‌ها را فعال کند.

نماینده ورامین در پایان خاطرنشان کرد: بحران بیکاری امروز معضل بزرگی است و واقعاً بیکاری خانواده‌ها را اذیت می‌کند، ما منتظر برنامه‌های دولت برای رفع بحران بیکاری هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها