کد خبر: ۳۷۱۳۱۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۵     ۲۵ فروردين ۱۳۹۵
بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: هر دو تیم از هر لحاظ خوب هستند اما به نظر من استقلال صد در صد برنده دربی 82 خواهد بود.

به گزارش پایگاه 598 ، کیانوش رحمتی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دربی اظهار داشت: به طور کلی پیش بینی این بازی سخت است اما فکر می‌کنم این اولین بازی دیدنی خواهد بود که در هفته 26 رخ خواهد داد چرا که هر دو تیم استقلال و پرسپولیس هم امتیاز هستند و اگر سرخابی ها هم امتیاز نبودند می‌توانستم نتیجه‌ای را اعلام کنم اما دو تیم استقلال و پرسپولیس احتیاط را در دربی 82 در دستور کار خود قرار می‌دهند امیدوارم بازی خوب و پر گلی را از هر دو تیم نظاره گر باشیم.

وی  ادامه داد: صد در صد برنده دربی استقلال خواهد بود و این را هم بخاطر تعصبی که به این تیم دارم می‌گویم و فکر می‌کنم استقلال با  نتیجه سه بر یک برنده این دیدار باشد.

بازیکن اسبق تیم استقلال در پایان خاطر نشان کرد:‌ هر دو تیم از هر لحاظ خوب هستند و تیم استقلال نیز همیشه نتایج خوبی را به نمایش  گذاشته و البته تیم پرسپولیس نیز در نیم فصل دوم بازی های خوبی را به نمایش گذاشت و توانست بهترین تیم لیگ ما در نیم فصل دوم باشد. به نظر من در 90 دقیقه بازی هر دو تیم برای کسب امتیاز تلاش  می‌کنند و فکر می‌کنم هر تیمی که آرامش بیشتری داشته باشد می‌تواند بهترین نتیجه را بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها