يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۰۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
وزیر خارجه سعودی در سایه تشدید حملات گروه‌های تروریستی وابسته به این رژیم به مناطق مسکونی حلب بار دیگر به فرافکنی پرداخت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، عادل الجبیر وزیر خارجه سعودی روز گذشته در نشست خبری با رشید مردوف وزیر خارجه ترکمنستان به زعم خود گفت که اگر مردم سوریه مقاومت نشان دهند، و جامعه جهانی حمایت کند، حکومت بشار اسد ادامه نخواهد یافت.

به گزارش روسیا الیوم، در حالی که گروههای تروریستی برخوردار از حمایت‌های آل سعود طی روزهای گذشته مردم حلب را به خاک و خون کشیده اند، وزیر خارجه این رژیم دولت سوریه را به ارتکاب جنایت جنگی در این شهر متهم کرد.

گروههای تروریستی وابسته به رژیم سعودی، قطر و ترکیه برای نهمین روز متوالی همچنان بیشتر مناطق شهر حلب در شمال سوریه را هدف حملات شدید خود قرار می دهند.

حملات گروههای تروریستی به حلب در حالی ادامه دارد که انس العبده رئیس ائتلاف معارضان سوریه از همه گروههای مسلح در سوریه خواسته است که از تروریستها در حلب حمایت کنند.

هر روزه دهها خمپاره و موشک سنگین به محلات مسکونی حلب از جمله الاشرفیه السریان، الموغامبو، شارع النیل، السبیل، الخالدیه، الجمیلیه، المیدان، السریان، و دیگر محلات این شهر اصابت می کند.

گروههای تروریستی در طول روزهای گذشته بیش از 2 هزار خمپاره به محلات شهر حلب شلیک کرده اند و مجموع تعداد شهدا از ابتدای حملات تروریستی اخیر به شهر حلب تاکنون به بیش از 100 تن رسیده است که دهها تن از آنها کودک هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها