يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۴۱۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
دیوان‌عالی ایتالیا رای داده که دزدیدن مقدار کمی غذا برای "رفع گرسنگی" جرم به شمار نمی‌آید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم، قضات این دیوان رای صادر شده علیه "رومان اوستریاکوف" را که از یک مغازه پنیر و سوسیس به ارزش چهار یورو دزدیده بود، نقض کردند.

او یک مرد بی‌خانمان اوکراینی است.

به نوشته بی بی سی، دیوان‌عالی ایتالیا در رأی خود تاکید کرده که اوستریاکوف "نیاز فوری و ضروری به غذا" داشته و از این رو کارش جرم محسوب نمی‌شود.

مشتری یک مغازه در شهر جنوا ایتالیا در سال ۲۰۱۱، به نگهبان این مغازه خبر داد که اوستریاکوف نان و دو تکه پنیر و یک بسته سوسیس برداشته، اما فقط پول نان را پرداخت کرده است.

اوستریاکوف به همین اتهام در سال ۲۰۱۵ به خاطر دزدی به شش ماه زندان و پرداخت ۱۰۰ یورو جریمه محکوم شد.

پس از آن که گفته شد که اوستریاکوف هنوز مغازه را ترک نکرده بوده و پرونده او به دادگاه تجدیدنظر فرستاده شد.

همچنین اعلام شد که اتهام متوجه اوستریاکوف باید از ارتکاب به جرم سرقت به "شروع به جرم" تقلیل یابد.

سرانجام دیوان‌عالی ایتالیا روز دوشنبه در حکمی که "نهایی" است اعلام کرد که دزدیدن مقدار کمی غذا برای تامین نیازهای ضروری، جرم محسوب نمی‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها