کد خبر: ۳۷۴۵۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۱۲ بهمن ۱۳۹۰

(ايسنا)، اگر مشتركي در موقعيتي قرار بگيرد كه هنگام شارژ اينترنتي سيم‌كارت، پول از حسابش کسر شود اما تلفن همراه مورد نظر شارژ نشود، سيستم به گونه‌اي طراحي شده که در نخستين فرصت ممکن ظرف مدت 48 ساعت در صورت کسر وجه از حساب، حتما شارژ مربوطه برروي خط مربوطه اعمال خواهد شد.

بنا بر اعلام، جهت اطمينان در قسمت پيگيري شارژ اينترنتي مي‌توان شماره سريال را دريافت کرد و در صورت نشان دادن شماره سريال، خريد فرد موفق بوده است و حتما شماره تلفن همراه مورد نظر شارژ شده است.

اما در روش پيگيري خريد شارژ اينترنتي فرد بايد در قسمت «‎‎‎‎‎‎‎شماره رسيد بانکي»‎‎‎‎‎‎‎ کدي را که از بانک مربوطه در هنگام خريد دريافت كرده وارد كند، اما اگر اطلاعات مربوط به شارژ خريداري شده در قسمت پيگيري، پس از 48 ساعت از زمان خريد موجود نبود، خريد فرد ناموفق بوده و وجه مربوطه از طرف بانک به حسابش عودت داده خواهد شد.

هم‌چنين براي ثبت نام اينترنتي سيم‌کارت تلفن همراه بايد کارت‌هاي بانک‌هاي ملي، ملت، پارسيان و سينا را تهيه و رمز خريد اينترنتي آن‌ها را فعال كرد و سپس با مراجعه به سايت شرکت به ثبت نام اقدام كرد.

دارنده کارت ‎‎‎‎‎بايد از طريق عابر بانک مربوطه و انتخاب ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ قسمت تغيير رمز ‎‎‎و رمز اينترنتي نسبت به فعال کردن رمز اينترنتي ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎کارت خود اقدام كند.

اما ‎‎‎‎ CVV2 يک کد سه رقمي است که معمولا برروي کارت‌هاي بانکي درج شده است و جهت خريد اينترنتي الزامي است. در صورتي که اين کد برروي کارت درج نشده باشد بايد از طريق بانک يا دستگاه خودپرداز بانک مربوطه آن را تهيه كرد.

فرد بايد پس ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎از انجام ثبت نام، در قسمت پيگيري در لينک ثبت نام اينترنتي سيم‌کارت مربوطه با وارد کردن کد ملي و کد پستي و نمايش اطلاعات ثبت نامي مثل شماره سريال و کد فعال‌سازي از موفق بودن ثبت‌نام خود اطمينان حاصل کند ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ و يا درصورت دسترسي نداشتن به اطلاعات مربوطه از طريق تماس با مرکز 09990 از موفق بودن ثبت نام خود اطمينان يابد. ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎

سيم‌کارت ثبت نامي شما پس از خريد اينترنتي در کليه دفاتر خدمات ارتباطي شهر مربوطه با ارائه شماره سريال ثبت نام و کد فعال‌سازي و احراز هويت شما قابل دريافت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها