کد خبر: ۳۷۴۶۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
حسین کعبی همیشه آدم صریح لهجه و رکی بوده است به همین دلیل برخی مواقع نادیده گرفته شده است.
به گزارش پایگاه 598، لیگ برتر به اوج حساسیت خودش رسیده و تا دو هفته دیگر مشخص می‌شود چه تیمی جام پانزدهم را بالای سرش می‌برد و جشن شادی به پا می‌کند.

 

در این رابطه کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال هر یک اظهارنظر خاص خودشان را دارند و حسین کعبی هم در این خصوص نظراتش را بیان کرده که در ادامه می خوانید:

 

* حسین آقا کدام تیم قهرمان می‌شود؟‌

- من دوست دارم از بین پرسپولیس و استقلال خوزستان یکی قهرمان شود. پرسپولیس به خاطر برانکو که واقعا خوب فوتبال بازی می‌کند و تماشاگران را آشتی داده و استقلال خوزستان نیز به خاطر دوستانم که هر موقع من را دیده اند خواسته اند برای تیمشان دعا کنم. قهرمان شود.

 

* بازی های کدام تیم راحت تر است؟‌

- به نظرم پرسپولیس کار راحت تری دارد چون در تبریز شک نکنید گسترش را شکست می‌دهد. گرچه گسترش در خانه اش سخت امتیاز می‌دهد و خیلی از تیم ها را شکست داده ولی بعید می دانم حریف پرسپولیس شود. استقلال هم که مقابل تراکتورسازی کار راحتی ندارد و فکر نمی کنم بتواند تیم خوب و اوج گرفته تراکتور را شکست دهد. استقلال خوزستان نیز در مشهد کار راحتی ندارد و حتما می‌دانید پدیده در خانه اش راحت بباز نیست.

 

* پرسپولیس بد موقعی شکست خورد؟

- نبود بنگر کاملا به چشم آمد و انصافا محسن خوب تیم را جمع می کند و غیبتش احساس شد. او باشد پرسپولیس راحت کار می‌کند.

 

* بازی قرار است در ورزشگاه یادگار برگزار شود. گسترشی‌ها نسبت به این موضوع معترض هستند و دوست دارند در زمین اختصاصی خودشان بازی کنند. آنها اعتقاد دارند در تبریز استقلالی و پرسپولیسی  وجود ندارد.

- درست است و تبریز هم مثل آبادان کمتر هوادار طرفدار دیگر تیم ها را دارد و مردم تیم های شهر خودشان را دوست دارند. چون این بازی خاص است قطعا هواداران پرسپولیس به استادیوم می روند تا تیمشان را تنها نگذارند.

 

* لسترسیتی هم که قهرمانی اش قطعی شده؟‌

- تنها تیمی که در اروپا حقش است قهرمان شود همین لسترسیتی است چون بدون حتی یک ستاره توانست پا به پای تیم های پولدار و پرستاره حرکت کند و به قهرمانی برسد.

 

* حسین آقا چرا این همه کارشناس را به تلویزیون دعوت می‌کنند ولی خبری از کعبی نیست. شما که هم سابقه خوبی در فوتبال دارید و هم خوب کارشناسی می‌کنید؟

- متاسفانه من رابطه ندارم و اگر رابطه داشتم هر روز در تلویزیون بودم. البته چند روز پیش آقای توتونچی از شبکه ورزش تماس گرفت تا در بازی لسترسیتی کارشناسی کنم که گفتم در کرمان هستم و نمی‌توانم به برنامه بیایم. در کل آنهایی که رابطه دارند می‌توانند راحت بروند و کارشناسی کنند.

 

* برنامه 90 در نظرسنجی اش کی روش را به عنوان مربی برتر بعد از انقلاب انتخاب کرد. شما چه کسی را انتخاب می کنید؟

- شک نکنید برانکو بهتر از کی روش است. چون هم در تیم‌ملی کارنامه خوبی دارد و هم در پرسپولیس عالی کار کرده و نتیجه گرفته است. من خودم نیز به برانکو رای دادم چون مربی کاربلدی است و همه دوستش دارند.

 

* اخیرا با علی پروین هم ملاقات داشتی. داستان چه بود؟‌

- من نوکر مربیان کارنامه داری مثل پروین و برانکو هستم و هیچ موقع هم بر علیه آنها حرفی نمی‌زنم ولی به مربیان بی‌کارنامه باج نمی‌دهم و حرفم را می‌زنم. بعد از اتفاقاتی که برای مرحوم نوروزی و اولادی افتاد که هنوز هم باورش نمی کنم گفتم دنیا ارزش یک سری چیزها را ندارد و باید به بزرگان فوتبال احترام گذاشت. همین الان هم من نوکر امثال برانکو و پروین هستم.

 

* اگر کارشناسی دعوتت کنند می‌روی؟

- فعلا آنهایی که خوب رابطه دارند می‌روند.

 

* 90 هم که نرفتی؟

- اتفاقا چند بار حتی بگویم بیش از 30 بار دعوتم کردند ولی نرفتم از برنامه 90 بدم نمی‌آید ولی دلم از عادل فردوسی‌پور پر است و  به خاطر او نخواهم رفت.

 

* قرار بود کی بروی؟‌

- دیگر نمی‌روم چون واقعا دلم پر است و اگر هم می‌رفتم خیلی حرف ها را می‌زدم. الان دیگر باتجربه شده ام و حوصله خیلی حرف ها را ندارم بزنم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها