کد خبر: ۳۷۴۷۱۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
تحقیقات نشان می دهد بیش از 8 میلیون انگلیسی قادر به تهیه غذای کافی نیستند و این درحالی است که نیمی از این افراد روز را بدون غذا سپری می کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پرس تی وی: بر اساس این تحقیق، در سال 2014 از هر 10 فرد بزرگسال انگلیسی یک نفر غذای کافی  دریافت نکرده که این مسئله انگلیس را با توجه به معیارهای  گرسنگی در رده‎هایی پایین تر از کشورهایی نظیر مجارستان، استونی، اسلواکی و مالت قرار داده است.

بر اساس تحقیقات «بنیاد غذا» که براساس داده های سازمان ملل منتشر شده است، شمار افرادی که در انگلیس متکی به استفاده ازغذاهای رایگان هستند و برای تامین غذای خود دغدغه دارند، 17 برابر شده است.

بر اساس معیارهای تعریف شده افرادی دچار «نا امنی غذایی» می شوند که گرسنگی را تجربه کرده و قادر به تامین غذای کافی برای حفظ سلامت بدن خود نیستند و به دلیل مشکلات اقتصادی میزان غذای دریافتی خود را کمک می کنند.

آنا تیلور، مدیر عامل «بنیاد غذا» در این باره می گوید: «این تحقیق برای ما همانند زنگ بیداری عمل می کند و به ما یاد آوری می کند، بسیاری از مردم انگلیس زمانی آنقدر فقیر می شوند که قادر به تامین غذا نخواهند بود.»

بر اساس گزارش این بنیاد 4 میلیون و 700 هزار انگلیسی که بالای 15 سال سن دارند در ناامنی غذایی شدید بسر می برند و 3 میلیون و 700 هزار نفر دیگر نسبتا از ناامنی غذایی رنج می برند.

لورا سندیس، نماینده سابق حزب محافظه کار و یکی از اعضای «بنیاد غذا» در این رابطه می گوید: «مبارزه با مشکلات اساسی سیستم غذایی کشور بسیار سخت است اما این موضوع برای داشتن آینده سالم و امن در تمام خانواده های انگلیسی ضروری است.»

در تحقیقی مشابه که درماه ژانویه از سوی موسسه «یوگاو» انجام شد، از بحران گرسنگی در مدارس انگلیس و تغذیه دانش آموزان از سوی معلمان خبر داد.

بر اساس این تحقیق 80 درصد از معلمان بریتانیایی برای سیر کردن دانش آموزان گرسنه به آنها غذا می دهند. همچنین بر اساس این تحقیق بسیاری از دانش آموزان مدعی اند والدین آنها قادر به تامین غذای صبح آنها نیستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۵ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
من به عنوان یک شهروند ایرانی خیلی دلم برای 8 میلیون انگلیسی سوخت که قادر به تامین غذا نیستند خوب ایران چندین کشور را تامین غذا و مالی میکند خوب 8 میلیون انگلیسی هم روی اونها . روی م ( ایران) حساب کنید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها