يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۷۵۳
زمان انتشار: ۱۶:۰۷     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
تهیه کننده «ایستاده در غبار» گفت: با توجه به اینکه «ایستاده در غبار» بهترین فیلم جشنواره سی‌وچهارم فجر است در تلاشیم تا ضمن هماهنگی برای اکران در گروه سینمایی مناسب، شرایط را برای اکران شایسته این فیلم فراهم آوریم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حبیب الله والی نژاد اعلام کرد: پروانه نمایش فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به مدت 97 دقیقه صادر شده و به احتمال فراوان این فیلم در اکران عید فطر در سینماهای کشور به نمایش در خواهد آمد.

تهیه کننده «ایستاده در غبار» ادامه داد: با توجه به اینکه «ایستاده در غبار» بهترین فیلم جشنواره سی و چهارم فجر است در تلاشیم تا ضمن هماهنگی برای اکران در گروه سینمایی مناسب، شرایط را برای اکران شایسته این فیلم فراهم آوریم.

گفتنی است فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه کنندگی حبیب الله والی نژاد یکی از محصولات سازمان هنری رسانه ای اوج است که در جشنواره فجر سی و چهارم توانست ضمن تحسین منتقدان و تماشاگران، برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم این جشنواره شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها