کد خبر: ۳۷۴۸۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش - اشکان خورشیدی داور باتجربه و مازندرانی فوتبال کشورمان قضاوت بازی شاگردان فراز کمالوند و برانکو ایوانکوویچ را برعهده خواهد داشت.

 

این داور در فصل جاری قضاوت 4 دیدار سرخپوشان را برعهده گرفته که از این بازی‌ها 10 امتیاز به حساب شاگردان برانکو ایوانکوویچ واریز شده است. اشکان خورشیدی در این فصل 42 بار با کارت زرد بازیکنان را جریمه کرده و دو بازیکن نیز کارت قرمز او را جلوی چشمان خود دیده‌اند.
پرسپولیسی‌ها در این 4 بازی سه بار در شرایط میهمانی خورشیدی را قاضی بازی خود دیده‌اند که در آن مقابل صبا در قم، ذوب‌آهن در اصفهان و سیاه‌جامگان در مشهد به میدان رفته‌اند که شاگردان دایی را با نتیجه یک - صفر و شاگردان فرهاد کاظمی را با نتیجه 2 - یک مغلوب کرده‌اند. جدال آنها مقابل ذوب‌آهن که با حاشیه‌های داوری زیادی نیز همراه بود با تساوی 2-2 به پایان رسید. همچنین پرسپولیس در تهران و مقابل استقلال اهواز با قضاوت خورشیدی به برتری یک - صفر رسیده بود. از طرفی این داور ساروی که در رشته ریاضی کاربردی تحصیلات خود را پشت سر گذاشته در این فصل یک بار برای گسترش فولاد در تبریز قضاوت کرده که آبی‌پوشان با نتیجه یک - صفر مقابل سایپا شکست را پذیرا شده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها