أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۵۳۴۵
زمان انتشار: ۱۵:۲۱     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
بر اساس اعلام وزارت ورزش و جوانان ثبت نام از نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون جودو از روز دوشنبه هفته گذشته آغاز شده و تا روز 26 اردیبهشت ماه نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تابناک ورزشی، رشید خدابخش سرپرست فدراسیون جودو امروز پس از ارائه استعفا خود به مسئولان وزارت ورزش و جوانان مدارک خود را جهت حضور در انتخابات فدراسیون به دبیر فدراسیون ارائه کرد و به عنوان یکی از کاندیدای کسب کرسی ریاست فدراسیون جودو در انتخابات ثبت نام کرد.

محمد درخشان رئیس اسبق فدراسیون جودو (سه‌شنبه هفته قبل) با حضور در فدراسیون جودو به صورت رسمی برای شرکت در انتخابات فدراسیون جودو ثبت‌نام کرد. جالب است که او رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال است!

آرش میراسماعیلی نایب رئیس فدراسیون جودو و قهرمان چندین دوره مسابقات جهانی، هفته قبل فرم‌های مربوطه را دریافت کرد و قطعا طی یکی دو روز آینده با ارائه مدارک خود به مسئولان مربوطه، ثبت نام خواهد کرد.

البته علیرضا امینی با حضور در فدراسیون فرم های مربوطه را دریافت کرد و قرار است پس از تکمیل فرم ها و مدارک لازم جهت ثبت نام دوباره مراجعه کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها