يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۵۳۸۲
زمان انتشار: ۰۰:۵۶     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
در استانبول تركیه برگزار شد؛
مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی در سال ۲۰۱۶ ميلادي سه شنبه شب در استانبول ترکیه برگزار شد و مدعیان حاضر در این مسابقات حریفان خود را شناختند.
به گزارش پایگاه 598، رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی طی روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت در شهر شیراز برگزار می‌شود كه طی آن هشت تیم برتر مسابقات جهانی ۲۰۱۵ لاس‌وگاس در ایران به مصاف هم خواهند رفت.

بر اساس نتیجه قرعه كشی این رقابتها كه امشب در شهر استانبول برگزار شد مدعیان به شرح زیر در دو گروه چهار تیمی قرار گرفتند:

گروه  A: روسیه، بلاروس، آلمان و قزاقستان

گروه B : ایران، آذربایجان، اوکراین و ترکیه

در همین راستا رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد نیز كه قرار است طی روزهای ۲۲ و ۲۳ خردادماه سال جاری در لس‌آنجلس آمریکا برگزار ‌شود، امشب قرعه‌کشی شد كه هشت تیم برتر رقابتهای جهانی ۲۰۱۵ لاس وگاس برای مصاف با یكدیگر در دو گروه چهار تیمی به شرح زیر قرار گرفتند:

گروه A : روسیه، گرجستان، ترکیه و مغولستان

گروه  B: ایران، آمریکا، آذربایجان و هند


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها