أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۷۵۵۴۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۸     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور از ارسال نامه خیلی محرمانه بسیج دانشجویی به رئیس‌جمهور درباره مواضع اخیر وی نسبت به مسائل کشور خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، محمدامین سلیمی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نامه محرمانه بسیج دانشجویی به رئیس‌جمهور، اظهار داشت: در سخنان و مواضع اخیر رئیس‌جمهور مواردی نسبت به مسائل اصلی کشور مشاهده می‌شود که از نظر بسیج دانشجویی صلاح کشور و حتی شخص رئیس‌جمهور را تأمین نخواهد کرد.

وی افزود: در این نامه "خیلی محرمانه" به آسیب‌شناسی و تشریح ابعاد این نوع عملکرد پرداخته شده و به‌عنوان دلسوزان آینده انقلاب اسلامی توصیه‌ای شده که امید است این توصیه‌ها را از ما پذیرا باشند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور تأکید کرد: بسیج به‌عنوان یک تشکل انقلابی حافظ تمام ارزش‌های انقلاب است و همواره از رئیس‌جمهور به‌عنوان منتخب ملت حمایت خواهد کرد و تلاش می‌کند که با رصد هوشمندانه و نقد حکیمانه دولت منتخب را یاری کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها