أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۵۸۱۲
زمان انتشار: ۰۸:۵۸     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
رضا سراج:
سراج با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با چندتن از بهائیان نوشت: بهائیت فرقه‌ای ضاله و صهیونیستی است که تشکیلات آن زیر نظر مرکز اداری بهائیان واقع در شهر حیفا (در فلسطین اشغالی) اداره می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، رضا سراج کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه در کانال شخصی اش درباره دیدار اخیر فائزه هاشمی با چند تن از بهائیان نوشت:


- بهایی ها دوستان فائزه هاشمی:
فائزه هاشمی رفسنجانی در مصاحبه با روزنامه بهار با مرور خاطرات دوره بازداشت خود، از بهایی‌ها و منافقین به عنوان دوستان خود یاد کرده و می گوید: «در میان هم‌بندی‌ها و دوستانم بهایی‌ها، تعدادی از سازمان مجاهدین و... چند نفر لائیک و چپ بودند...»
وی همچنین در مصاحبه با روزنامه فیگارو با اشاره به زندانی شدنش به مدت 6 ماه می‌گوید: «زندان تجربه بسیار خوبی بود چرا که با زنان و مردان بزرگ ایرانی، بهائی‌ها، اعضای مجاهدین خلق، اصلاح‌طلبان و کسانی آشنا شده که برای باورهایشان مبارزه می‌کنند.»

- انجام مناسک بهائیان توسط فائزه هاشمی:
یکی از زندانیان فرقه صهیونیستی بهائیت بنام مهوش.ش که از دوستان و نزدیکان فائزه هاشمی در زندان اوین بوده است؛ در یادداشت های روزانه خود که بعدها در رسانه های بهایی منتشر شد؛ نوشته است: «امروز فائزه خانم اعلان‌ کرد که مایل ‌است ھمراه ما روزه بگیرد [11 تا 29 اسفند دوران روزه بهاییان است]. با او افطار کردیم. محبت او فوق‌العاده است.»
مهوش ش در 28 اسفند نیز می‌نویسد: «امشب افطار مھمان فائزه خانم بودیم. ھمه را دعوت کرده بودند به فسنجان با پسته رفسنجان، سالاد الویه و سوپ عالی، بعد ھم چند دقیقه‌ای صحبت‌ کرد. قرار است سی‌ام اسفند بعد از سال تحویل آزاد شود اما اعلان‌ کرده که مایل‌ است که سال تحویل را در زندان بگذراند».

- چه کسی باید شرمنده باشد؟
بهائیت فرقه ای ضاله و صهیونیستی است که تشکیلات آن زیر نظر مرکز اداری و روحانی بهائیان واقع در شهر حیفا (در فلسطین اشغالی) که به «بیت العدل اعظم الهی » موسوم است؛ اداره می گردد. با تأسیس رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی، بهائیان از تاسیس این رژیم حمایت کردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
شاید فائزه هاشمی بهایی شده
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها