کد خبر: ۳۷۵۸۶۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
گروه‌هاي تكفيري با ادعاي دفاع از ارزش‌هاي اسلامي، كاملا در مسير سياست‌ها، اهداف و منافع رژيم صهيونيستي و آمريكا در خاورميانه گام بر‌مي‌دارند.

به گزارش پایگاه 598، روزنامه«جام‌جم» نوشت:

حزب الله لبنان با صدور بيانيه اي شهادت يكي از فرماندهان ارشدش به نام مصطفي بدرالدين را در سوريه تائيد كرد. برخي علت شهادت اين فرمانده را بمباران هوايي هواپيماهاي رژيم صهيونيستي و برخي علت آن را انفجار اعلام كرده‌اند.

فرمانده ارشد حزب الله لبنان كه به ذوالفقار حزب الله معروف بود براي مبارزه با گروه‌هاي تكفيري- تروريستي به سوريه رفته بود. مصطفي بدرالدين از جمله فرماندهان حزب الله بود كه در ليست ترور رژيم صهيونيستي قرار داشت و موساد، سازمان امنيتي اين رژيم نقشه ترور وي را در دستور كار داشت. از اين روست كه بعد از شهادت وي بلا فاصله گمانه زني‌ها در باره نقش تل آويو در اقدام براي ترور ذوالفقار حزب الله شكل گرفت و شهادت وي نتيجه عمليات رژيم صهيونيستي اعلام شد. از سوي ديگر يكي از اهداف گروه‌هاي تكفيري از ميان برداشتن اين فرمانده موثر از سر راه خود بود. آنچه در اين شرايط و با توجه به تحولات سوريه آشكار و مسلم است پيوند منافع گروه‌هاي تكفيري با منافع رژيم صهيونيستي است. اين پيوند به خوبي آشكار مي سازد كه گرچه گروه‌هاي تكفيري با عناويني اسلامي و ادعاي دفاع از ارزش‌هاي اسلامي اقدامات و عمليات خود را به پيش مي برند، اما كاملا در مسير سياست‌ها، اهداف و منافع رژيم صهيونيستي و آمريكا در خاورميانه گام بر مي‌دارند و به صورت ابزاري در چارچوب سياست‌هاي آنها عمل مي كنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها