کد خبر: ۳۷۶۱۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
ذوالنور:
منتخب مردم قم در مجلس دهم گفت: خانواده هاشمي از ابتدا چنين مشربي داشتند و حال كه در موضع انتقام‌جويي از نظام قرار گرفته‌اند، باطن خود را برملا ساختند.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام والمسلمين مجتبي ذوالنور منتخب مردم قم در مجلس دهم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ديدار اخير فائزه هاشمي با يكي از سران بهائيت گفت: خانواده هاشمي از ابتدا چنين مشربي داشتند و حال كه در موضع انتقام‌جويي از نظام قرار گرفته‌اند، باطن خود را برملا ساختند.

وي با بيان اينكه فائزه هاشمي با يكي از سران بهائيت ديداري داشته كه آن شخص از جمله بهائيان مجرم زنداني در ايران بوده است، ادامه داد: اقدام خانم هاشمي جاي تعجب ندارد و اگر چنين نمي‌كرد جاي حيرت و تعجب بود.

منتخب مردم قم در مجلس دهم با اشاره به حديثي از امام علي(ع) كه فرموده‌اند «في تقلب الاحوال علم جواهر الرجال» تصريح كرد: در حوادث و دگرگوني‌ها باطن افراد برملا مي‌شود و مسير آقاي هاشمي و فرزندانش از ابتدا چنين بوده و تاكنون آن را پنهان مي‌كردند.

ذوالنور با بيان اينكه رويه و مشرب اينها مشرب مصدق است، ادامه داد: زماني كه مرحوم آيت‌الله بروجردي مرحوم آقاي فلسفي را نزد دكتر مصدق فرستادند و خواستند ناراحتيشان را به وي ابلاغ كنند، دكتر مصدق بيان كرده بود آقا از چه ناراحتند كه آقاي فلسفي فرموده‌ بودند از رشد بهائيت و مصدق گفته بود به آقاي بروجردي بگوييد ناراحت نباشند مسيحي، يهودي و بهايي براي ما فرق نمي‌كند، همه شهروندان اين مملكت هستند و ما بر همه آنها حكم مي‌رانيم.

وي افزود: اكنون نيز مشرب خانواده هاشمي اينگونه است و چون اين عمل خلاف مسير قرآن است و موجب گسترش تفكرات ضاله و دين ستيز مي‌شود، بايد در برابرش ايستاد.

منتخب مردم قم در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: اين اقدامات منجر به تقويت و توسعه آدم‌هاي دين‌ستيز مي‌شود و با آنها دست بيعت مي‌دهند و اين يك دست و پا زدن بي‌منطق است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
معلوم نیست چرا هیچ کسی جلوی این فائزه احمق را نمیگیرد و یا لااقل با بند او را به جایی ببندند تا موجب گرفتاری نشود . بی حیایی هم حدی دارد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها