أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۷۶۲۱۴
زمان انتشار: ۱۸:۵۱     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ایران را متهم کرد که به تمسخر "هولوکاست" می‌پردازد و خود را برای ایجاد یک هولوکاست دیگر آماده می‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، "بنیامین نتانیاهو"، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران هولوکاست را به تمسخر گرفته و درعین حال برای هولوکاستی دیگر علیه یهودیان خود را آماده می‌کند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه و به دنبال مسابقات بین‌المللی کاریکاتور هولوکاست در تهران این ادعاها را مطرح کرد.

اسرائیل نگران است که برنامه هسته‌ای ایران به دنبال تهدید ماهیت این رژیم باشد اما نتانیاهو اعلام کرد که اسرائیل تنها با سیاستهای خصمانه ایران مخالف نیست بلکه با ارزشهای تهران مشکل دارد.

نتانیاهو در جلسه هفتگی کابینه خود گفت: ایران هولوکاست را انکار می‌کند. این کشور به تمسخر هولوکاست می‌پردازد و همچنین خود را برای هولوکاستی دیگر آماده می‌کند.

پیش از این نیز "یولی ادلشتاین" رئیس کنست رژیم صهیونیستی در نامه‌ای به "بان کی مون" دبیرکل سازمان ملل از وی خواست تا آشکارا تصمیم ایران برای برگزاری مسابقه کاریکاتور درباره هولوکاست را محکوم کند.

ادلشتاین از بان‌کی‌مون خواست تا به‌طور مستقیم به بررسی این موضوع با ایران بپردازد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها