امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۷۶۲۴۶
زمان انتشار: ۰۹:۲۷     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
الجعفری:
وزیرامورخارجه عراق در دیدار با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور عراق گفت: ما با تروریست هایی مواجه هستیم که از یکصد کشور دنیا به کشورمان آمده اند و برای مبارزه با تروریست ها کمک های بین المللی به عراق باید افزایش یابد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از الیوم السابع، دفتر رسانه ای ابراهیم الجعفری یکشنبه شب دربیانیه ای مطبوعاتی ضمن بیان این خبر افزود : سازمان های بین المللی باید واقعیت های جاری در عراق را به گوش جهانیان برسانند و از ایجاد تصویر منفی از این کشور بپرهیزند .

وزیر امور خارجه عراق در جریان دیدار با 'یان کوبیش 'راجع به مسائل امنیتی و سیاسی ، جنگ با تروریست های داعش ، حمایت بین المللی ازعراق و تلاش جریان های سیاسی برای از سر گیری فعالیت پارلمان این کشور و تکمیل روند اصلاحات نیز گفت و گو کرد.

ابراهیم الجعفری همچنین گفت: بغداد بحران جاری را با اتکا به نیروهای ملی این کشور که هدفی جز حفظ یکپارچگی عراق ندارند پشت سر خواهد گذاشت و به سمت تحقق دموکراسی پیش خواهد رفت، نیروهای مسلح این کشور با کمک نیروهای مقاومت مردمی(حشدالشعبی) ، عشایر و پیشمرگه ها در مسیر پیروزی بر تروریست های داعش پیش می روند.

وی درعین حال خواهان افزایش کمک های سازمان ملل به عراق درجنگ با تروریسم و پشت سر گذاشتن بحران اقتصادی شد وتاکید کرد: باید فداکاری ها و تلاش های گروه های مختلف نیروهای مقاومت علیه تروریست ها درعراق برای جهانیان تبیین شود چهره واقعی عراق در مبارزه با تروریسم معرفی شود.

براساس این گزارش نماینده سازمان ملل متحد نیز بر لزوم ازسرگیری فعالیت پارلمان عراق تاکید کرد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها