أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۷۶۸۵۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
سردار نقدی:
رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: مردم می دانند غارتگران بیت المال حامی بهائیت هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، سردار محمد رضا نقدی ظهر پنج شنبه در یادواره شهید قاسم مدهنی و ۱۰ هزار شهید عشایر کشور با بیان اینکه همه همت و وجود شهید مدهنی ذوب در ولایت بود اظهار داشت: از جمله مواهبی که این شهید بزرگوار از خدا گرفته بود استعداد درخشان علمی و شجاعت کم نظیری را در راه و ولایت بود.

وی با بیان اینکه امروز می بینیم نسل جوان ما از مکتب شهدا چه خوبی درس گرفته است گفت: موضع انقلاب و یادگاران شهید مدهنی و نگاه به میدان بزرگ حضور جوانان در عرصه های اجتماعی نشان دهنده این بوده که جوانان از مکتب شهدا درس گرفته اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با تاکید بر اینکه امروز جوانان برای مبارزه در سوریه و فلسطین و لبنان اشک می ریزند و برای ثبت نام التماس می کنند نام گفت: پیروی جوانان از مکتب شهدا از همین یادواره های شهدا و پاسداشت ارزشهای انسانی در کنگره ها نشات می گیرد.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه این مسیر شکستی ندارد گفت: ملتی که در مکتب شهدا درس آموز باشد و مسیرش را بر اساس مکتب آنها مشخص کند شکست ندارد.

وی بیان داشت: کسانی که برای شکست ما نقشه کشیده اند باید بدانند که در آینده خودشان شکست خواهند خورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه ۱۰ هزار شهید عشایر همواره پیشرو عرصه های جهاد و ولایت بودند گفت: از سالهای دور شاهد سلحشوری های عشایر آذری و ترک در جنگ چالدران، ایستادگی عشایر عرب در برابر رژیم انگلیس، قهرمانی های قوم لر و قیام آنها در برابر رژیم شاهنشاهی بوده ایم.

سردار نقدی با بیان اینکه وجود ۱۰ هزار شهید از جامعه عشایری یک سند روشن در حقانیت این مسیر روحانی است گفت: عشایر برجسته ترین خصلت های انسانی را دارند.

ویبا بیان اینکه صداقت، جوانمردی، سخت کوشی و فداکاری برای یکدیگر از جمله ارزش های انسانی است که در میان عشایر نهادینه شده است گفت: برجسته ترین ویژگی عشایر ولایتمداری آنها است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه دشمن برای از بین بردن همه این خصلت ها و تضعیف ملت تلاش می کند گفت: دشنمن حق و باطل را با فتنه گری ها مخلوط کرده تا نتوانیم راه درست را تشخیص دهیم.

سردار نقدی با بیان اینکه افرادی به خود اجازه می دهند برای گم کردن راه و مسیر ملت از بهائیت حمایت کنند گفت: بیچاره فکر می کنند با حمایت آنها از بهائیت جاسوس و بی آبرو که امام راحل(ره) از آن به عنوان یک شبکه جاسوسی و نه یک فرقه مذهبی نام برده اند می توانند به این جریان آبرو بدهند.

وی بیان داشت: فکر می کنند با حمایت چنین جریان فاسدی که هسته مرکزی آن روی کار آمدن رضا خان، ساواک و شکنجه ملت در دوران طاغوت بوده است به آن آبرو می دهند گفت: این در حالیست که این اقدام آنها جز ننگ و نفرت بیشتر مردم چیزی ندارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان بیان داشت: مردم می دانند غارتگران بیت المال حمامی بهائیت هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها