يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۶۸۹۶
زمان انتشار: ۱۶:۲۶     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
شهردار تهران تاکید کرد: اگر برخی با کلیدشان نتوانستند مشکلات کشور را حل کنند دیگر برای کلیدشان قفل درست نکنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم،  محمد باقر قالیباف شهردار تهران در مراسم جشن سه سالگی دکتر سلام که  عصر امروز پنجشنبه در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شد ضمن تبریک روز جوان و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: برنامه دکتر سلام برنامه شاد و جذاب در حوزه دانشجویی است که با رویکرد طنز از نگاه امر به معروف و نهی از منکر به موضوعات می‌پردازد.

قالیباف با اشاره به نشاط، صراحت و امید در این ابزار که احساس مسئولیت در آن وجود دارد تصریح کرد: من به عنوان یک خدمتگزار و شهروند بسیار خوشحال هستم که این ابزار خوب در اختیار جوانان انقلابی قرار دارد.

شهردار تهران با بیان اینکه طنز از شوخی و نشاط برخوردار بوده و در عین حال در دل خود نوعی از تعلیم و تربیت و تذکر را نیز به همراه دارد افزود: طنز مقوله‌ای تاثیرگذار است و من در این سه دوره افتخار همکاری با این مجموعه را داشته‌‌ام.

وی در ادامه به ذکر خاطراتی جالب از دوران فعالیت‌های خود در شهرداری تهران پرداخت و اظهار داشت: در جلسه‌ای بسیار رسمی به بنده تذکر دادند که شب گذشته جمعی از شهروندان در یک حادثه جان خود را از دست داده‌اند و به من می گفتند چرا شما رسیدگی نکرده‌اید، موضع آن‌ها بسیار جدی و محکم بود و من نیز باید به آن‌ها پاسخ می‌دادم؛ بنده در پاسخ به آن‌ها گفتم من به دلیل این مسئله و این  اتفاق بسیار متاسف هستم اما طبق گزارشی که از بهشت زهرا گرفته‌ام غیر از آمار شما بوده و نشان می‌دهد که در تهران ۱۲۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ظاهرا عزرائیل با شهرداری تهران هماهنگ نبوده است.

وی با ذکر خاطره‌ای دیگر اظهار داشت: من در جمع برخی از جوانان حضور داشتم یکی از آنها از من پرسید زمانی که شما پرواز هستید و در شهر حضور ندارید چطور مسائل را کنترل و اداره می‌کنید من به او گفتم از طریق گوشی همراه و تماس با دفترم مسائل را زیر نظر دارم و وقتی این موضوع را گفتم به یاد خاطره‌ای افتادم.

شهردار تهران یادآور شد ۳۰ سال قبل و در دهه ۶۰ که وقتی همسن شما جوانان بوده و در جبهه حضور داشتیم، آن زمان برخی از مدیران تحت عناوین مختلف همچون مدیر، بازرس، یا مسئول سرهنگی کاروان به همراه کاروان‌ها به حج می‌رفتند، آن زمان گفتند که می‌خواهیم بخشنامه کنیم تا دیگر مدیران به حج نروند و به کارشان برسند اما من به آن‌ها گفتیم خواهشا این کار را نکنید زیرا وقتی مدیران نیستند کار بهتر پیش می‌رود لذا با ذکر این خاطره به آن جوانان گفتم من مطمئنم وقتی در شهر حضور ندارم شهر بهتر اداره می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: اگر برخی با کلیدشان نتوانستند مشکلات کشور را حل کنند، برای کلیدشان قفل درست نکنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها