کد خبر: ۳۷۶۹۷۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
همزمان با نیمه شعبان صورت می گیرد؛
جمعی از طلاب، فضلا و اساتید انقلابی برای کسب رهنمود پیرامون راهکارهای تحقق «حوزه‌ی انقلابی»، صبح یکشنبه به دیدار آیت الله مومن می‌روند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری رسا، پس از دیدار جمعی‌ از طلاب، فضلاء و اساتید انقلابی‌ با آیت الله هاشمی شاهرودی که دوشنبه‌ هفته‌ گذشته و با هدف کسب رهنمود پیرامون «حوزه‌ی انقلابی» و «مقابله با خطر انقلاب‌زدایی از حوزه» انجام شد این جمع صبح روز یکشنبه همزمان با نیمه شعبان با آیت الله مؤمن عضو فقهای شورای نگهبان و نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت وگو می کنند.

هدف از این سلسله دیدارها، ایجاد فضای مطالبه‌گری نسبت به مطالبات اخیر مقام معظم رهبری نسبت به «تحقق حوزه‌ی انقلابی و مقابله با خطر انقلاب‌زدایی از این نهاد مقدس»، کسب رهنمود و تکلیف از بزرگان حوزه‌ی علمیه‌ی قم درباره راهکارهای تحقق این مطالبات، دستیابی به یک تحلیل روشن از چگونگیِ تولید خطر انقلاب زدایی از حوزه و فراهم آوردن زمینه برای مشارکت بدنه‌ی طلاب و فضلاء در جهت دستیابی به اهداف فوق عنوان شده است.

 دست اندرکاران این سلسله دیدارها امید دارند تا با تداوم این حرکت و جمع‌بندی دقیق از رهنمودهای ارائه شده، بستر ایجادِ «تشکل حوزویِ مقابله‌ی علمی با خطر انقلاب زدایی از حوزه» فراهم گردد تا فعالیتها برای رفع این خطر، بر مبنایی علمی و عقلانی و به دور از جنجال و هیاهو استوار شود.

گفتنی است، دیدار طلاب، فضلا و اساتید انقلابی حوزه علمیه‌ قم با آیت‌الله مومن فردا یکشنبه مصادف با 15 شعبان المعظم سالروز میلاد مسعود حضرت بقیه‌الله‌الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، در بیت این عالم برجسته واقع انجام می شود.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها